تیم کاراته هیات گیلان در رتبه سوم لیگ کاتای کشور قرار گرفت

باز باران خبر/ تیم کاراته هیات استان گیلان در رتبه سوم مسابقات مجازی کاتای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: هفته دوم رقابت های کاتا ( اجرای فرم) لیگ مجازی کاراته قهرمانی کشور جام مدافعان سلامت در رده های سنی خردسالان ، نونهالان و جوانان در بخش آقایان برگزار و نتایج آن از سوی فدراسیون اعلام شد.

طاهره ریحانی افزود: در پایان این مسابقات و در رده سنی جوانان در بخش کمربندهای قهوه ای و مشکی، تیم هیات کاراته گیلان پس از تیم های صنعت مس کرمان (الف ) و (ب) با کسب ۱۲ امتیاز تیمی و ۱۳۰.۴ امتیاز انفرادی در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های کاتای مجازی لیگ کشور در رده سنی خردسالان و در بخش کمربندهای قهوه ای و مشکی تیم های آکادمی معین آستانه اشرفیه و باشگاه قاسمی آستانه اشرفیه دو نماینده استان گیلان در پایان هفته دوم این مسابقات به ترتیب در رتبه های پنجم و هفتم جدول قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان بیان کرد: در هفته دوم این لیگ، کاراته کاران شرکت کننده در رده های سنی مختلف در بخش پسران، فیلم اجراهای فرم های خود را  به فدراسیون کاراته ارسال کردند که در نهایت نتایج هفته دوم پس از ارزیابی این فیلمها توسط زبده ترین داوران دارای درجه آسیایی و جهانی فدراسیون اعلام شد.

وی با بیان این که هفته سوم و پایانی دور رفت لیگ کاتای مجازی کاراته قهرمانی کشور جام مدافعان سلامت در بخش پسران نیز قرار است تا روز پنجم آذرماه جاری انجام شود از کاراته کاران استان خواست فیلمهای اجرای خود را به فدراسیون ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد ، تیم های گیلانی حاضر در این مسابقات در هفته سوم و پایانی دور رفت نیز نتایج بهتری را کسب و سرانجام رتبه مناسبی را در جدول رد ه بندی کسب کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16191

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: