مردم دورهمی ها را کاملا تعطیل کنند تا ۸۰ درصد کرونا مهار شود

بازباران خبر/ معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست دورهمی ها را کاملا تعطیل کنند و گفت: ماسک زدن و عدم خروج از منزل تنها برای تامین مایحتاج زندگی موجب می شود این محدودیت های دو هفته ای نتیجه داشته باشد.

دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۳۰ بیمار کرونایی جدید را شناسایی کردیم.

وی با اشاره به سرپایی بودن ۷۰ بیمار از ۱۳۰ بیمار کرونایی کشف شده، افزود: مابقی در سطح بیمارستان های استان بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن قدردانی از اصناف جهت همکاری با اجرای محدودیت های دو هفته ای، تصریح کرد: وضعیت مالی سختی برای اصناف ایجاد خواد شد، اما به ریشه کنی کرونا کمک می کنند.

حیدرزاده، دو شهرستان رشت و رودبار را قرمز دانست و خاطرنشان کرد: باید از فرصت این محدودیت های کرونایی استفاده کنیم و با سهل انگاری خودمان در برگزاری دورهمی ها این فرصت را خراب نکنیم.

وی از مردم خواست دورهمی ها را کاملا تعطیل کنند و گفت: ماسک زدن و عدم خروج از منزل تنها برای تامین مایحتاج زندگی موجب می شود این محدودیت های دو هفته ای نتیجه داشته باشد.

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه اعمال محدودیت های تردد به تنهایی فقط ۳۰ درصد بر کاهش آمارهای کرونا اثرگذار است، اظهار کرد: اگر مردم ماسک بزنند و دورهمی تشکیل ندهند، بالای ۸۰ درصد کرونا را مهار خواهیم کرد. بی تردید در صورت عدم کاهش آمارهای ابتلا و مرگ و میر با تشدید محدودیت ها مواجه خواهیم شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16138

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: