تصمیمات نابجا و دخالت های بدون برنامه در حیطه بخش خصوصی موجب نابودی و عدم ثبات شرایط این کارخانه شده است

امیر دارابی عضو هیات مدیره کارخانجات صنایع پوشش ایران گفت: تصمیمات نابجا و دخالت های بدون برنامه دولتمردان در حیطه بخش خصوصی موجب عدم ثبات شرایط این کارخانه شده است.
به گزارش پایگاه خبری باز باران خبر، امیر دارابی عضو هیات مدیره کارخانجات صنایع پوشش در گفتگویی ضمن گله مندی از اقدامات نسنجیده مسوولین استانی در خصوص این کارخانه اظهار داشت: طی ده سال گذشته بدون کارشناسی و تحقیق در خصوص این واحد تولیدی، اشخاص متصرف به خود اجازه داده اند که در جایگاهی که در واقع به صورت قانونی متعلق به بخش خصوصی است آشکارا اقداماتی را انجام دهند و متاسفانه کار به جایی رسیده برخی از این افراد دست به فعالیت هایی برای فریبکاری اذهان عمومی با بهره‌گیری از رسانه عمومی و ملی زده اند.
وی با بیان اینکه این اقدامات موجب تغییر نگرش مسوولان عالی رتبه استانی و کشوری و دلسوزان صنعت شده است، عنوان کرد: این حمایت های نابخردانه از اشخاص متصرف در طی این سالها با تغییر مدیران دولتی و خصولتی و صرفا جهت رسیدن به مقاصد شخصی و به منظور پنهان کاری و کتمان حقیقت و سرپوش نهادن به تخلفات بی شمار سالهای تصرف غیرقانونی صورت گرفته که این تصرفات غیر قانونی شامل جعل عنوان، اقدام به فروش آهن آلات، ضایعات، ماشین آلات و تجهیزات، اموال و دارایی مجموعه پوشش در لوای قانون با بکارگیری وکیل چند جانبه در مجموعه ای آسیب دیده از بارش برف ۸۳ بدون اطلاع و حضور مالک، مالکین و سهام داران قانونی بوده است.
دارابی افزود: تمامی این اقدامات با مظلوم نمایی و سوء استفاده از نام کار و ۱۱۵ نفر کارگر باقیمانده (۱۱۰۰ نفر کارگری که در سال ۸۳ و در زمان واگذاری کارخانجات پوشش به بخش خصوصی منتقل شده بودند ) با سیاه نمایی تمام عیار بنام حمایت از صنعت و سرمایه ملی در استان به اقدامات غیر قانونی خود با بهره گیری از تمامی امکانات موجود استانی و روشهای خاص انجام دادند.
متصرفین در چندین مرحله اقدام به تهیه گزارشات خلاف واقع رسانه ای نموده اند در همین رابطه نهم مهر ماه و هفتم آبان ماه سال ۹۹ در معیت مقامات قضایی و مسوولین استان گیلان که توسط متصرفان طراحی و صورت گرفته می توان نام برد.
وی تاکید کرد: اینجانب محمد امیر دارابی بعنوان یکی از اعضا هیات مدیره کارخانجات صنایع پوشش ایران آمادگی خود را در زمینه پاسخگویی و دفاع ازموارد مطروحه درهر مکان و هر مرجعی و برای هر فردحقیقی ویا حقوقی حقیقت طلبی اعلام مینمایم بمنظور سهولت و دسترسی شماره تماس اینجانب ۰۹۱۲۷۱۲۴۵۲۲ نیز برای این امر در اختیار قرار می گیرد.
محمدامیر دارابی تصریح کرد: تمامی مستندات قانونی اقدامات لازم در طی سنوات گذشته توسط هیات مدیره این کارخانه برای ارایه و شفاف سازی موجود است.
وی در پایان گفت: سرنوشت غم انگیز کارخانجات صنایع پوشش ایران با بارش برف ۱۹ بهمن ۸۳ حکایت داستان تغاری بشکست و ماستی بریخت … و این ماجرا همچنان ادامه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15643

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: