برنامه های شهر خلاق در فضای مجازی دنبال می شود

باز باران خبر/ یکی از برنامه های مهم شهرداری رشت تداوم فعالیتهای برند خوب و موثر شهرباران که همگان با این برند به خوبی آشنا هستند، “شهر خلاق خوراک شناسی” است.

متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا و به جهت رعایت حال شهروندان و اجرای پروتکل های بهداشتی، فعالیتهای شهر خلاق خوراک شناسی برای اینکه لطمه ای به سلامت و بهداشت عمومی وارد نسازد، در فضای مجازی پیگیری شده است.

از یکسو ما نیاز داریم تا در گزارشهای چهارساله خود اقدامات انجام شده شهر رشت را به سمع و نظر یونسکو برسانیم و به همین دلیل برنامه های چهارساله اول فعالیت با رتبه خوب در یونسکو ارزیابی شد و امیدواریم چهارسال دوم، برنامه هایی پربارتر تدارک دیده شود.

از دیگر سو با شرایط به وجود آمده در دوران کرونا ما باید مراعات بهداشت عمومی را نیز در برنامه های خود به عنوان اصل محوری در نظر بگیریم به همین دلیل فعالیتهای مدیریت برنامه های یونسکو در شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو به سمت بهره گیری از فضای مجازی دنبال شد.

گذشته از شرکت در چندین وبینار به مناسبتهای مختلف، آخرین برنامه های این مدیریت حضور فعال در دو برنامه مجازی از جمله مسابقه خوراک شهر پاراتی کشور برزیل با پخت غذای اصیل گیلانی و همچنین شرکت در جشنواره غذای شهر “دِنیا” و “والنسیا” کشور اسپانیا بوده که به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

البته برنامه های شهر خلاق معطوف به برنامه های رویداد محور نیست و باید با تقویت زیرساخت ها بستر را برای فعال سازی صنایع خلاق آماده کنیم.امیدواریم با پایان همه گیری ویروس کرونا اوضاع و احوال فعالیتهای مردمی به شرایط عادی برگردد تا ما هم بتوانیم برنامه های مفید و موثر شهر خلاق خوراک شناسی رشت را بهتر از پیش دنبال کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15529

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: