مراسم تودیع و معارفه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

در مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی معارفه دکتر رضا قنبرپور مقدم به عنوان سرپرست مدیریت تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر؛ صبح امروز مراسم تودیع دکتر محمد حسین شهدی نژادو معارفه دکتر رضاقنبرپور با حضور مهندس رجبی مدیر کل ارزیابی و‌تعالی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در بیمارستان رسول اکرم (ص) انجام شد.
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه دکتر قنبرپور گفت: مجموعه مدیریت درمان استان یکی از شاخص ترین مجموعه های کشور است که انتخاب آن در جشنواره شهید رجایی گواه این ادعاست.
رضا حسین نژاد، با بیان اینکه امکانات استان محدود است ولی رضایتمندی مطلوبی به واسطه عملکرد دکتر شهدی نژاد برای مخاطبین درمان تامین اجتماعی ایجاد شد،افزود:دکتر شهدی نژاد یکی از مدیران دلسوز و تلاشگر استان بود،که در طول دوره مدیریت ش اقدامات مهمی در زمینه درمانی و افزایش خدمت به مردم انجام دادند.
وی با بیان اینکه گیلان جزو نخستین استان هایی بود که در اسفند ۹۸ دچار بحران کروناشده،اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت مناسب دکتر شهدی نژاد در بخش درمان تامین اجتماعی و تاکید ایشان بر حفاظت از جان پرسنل درمانی ،سازمان تامین اجتماعی در گیلان از این معضل با سربلندی عبور کرد.
مدیر اسبق درمان تامین اجتماعی گیلان در این مراسم گفت:در طی دوران مدیریتم فرصت خدمتگزاری به مردم شریف استان گیلان را داشتم و این مسأله را عنایت خداوند میدانم.
محمد حسین شهدی نژاد،با بیان اینکه خدمت رسانی در حوزه درمانی سخت تر از کار کردن در حوزه بیمه است،افزود:واقعیت این است که همیشه تلاش کردم با یک‌ تیم متخصص درمانی و‌پاکدست در جهت خدمتگزاری به مردم قدم برداریم.
سرپرست جدید مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان در این مراسم گفت: دکتر شهدی نژاد ۱۲ سال سابقه مدیریت داشتند ،که جادارد ازایشان و تیم ستادی درمانی وی تقدیر و تشکر کنم.
دکتر قنبرپور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه «فلسفه وجودی ما جز خدمت به مردم چیز دیگری نیست »،افزود:وظیفه همه مدیران دولت با وجود اختلاف نظر ها ،وحدت ،همدلی و کمک رسانی به مردم است.
وی افزود: ما در حدود یک میلیون و چهارصد مخاطب بیمه درمانی در گیلان داریم،که هدف من این است که ازاین به بعد با وجود اینکه هنوز تشنه جراحی چشم هستم ،به مردم خوب استانم در بخش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خدمت کنم.
مدیر کل ارزیابی و‌تعالی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی کشور گفت:از آستارا تا چابکسر در حدود ۵۵ درصد مردم گیلان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی تامین اجتماعی استان هستند .
علی رجبی افزود:از دکتر شهدی نژاد به خاطر تمامی زحماتی که در طی این چندسال برای تحقق اهداف درمانی تامین اجتماعی انجام دادند ،تشکرو قدردانی میکنم.
وی ضمن تشریح عملکرد بخش ارزیابی و تعالی خدمات درمانی تامین اجتماعی کشور افزود:وظیفه هماهنگی و توزیع عادلانه منابع در مدیریت درمان برعهده بخش ارزیابی و درمانی سازمان است و باید در اداره سطح بندی فعالیت ها و قراردادها با وزارت بهداشت و ساخت و احداث درمانگاه و تجهیز بیمارستان در این بخش تصمیم گیری شود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15041

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: