هیچ کس نمی تواند در مقابل مسئولیت هایش نسبت به فرصت سوزی ها در سرمایه گذاری شانه خالی کند


مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: هیچکس نمی تواند در مقابل مسئولیت هایش نسبت به فرصت سوزی و کوتاهی ها در مشکلات سرمایه گذاری ها در استان شانه خالی کند.
به گزارش باز باران خبر؛ دکتر یونس رنجکش در کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری و بررسی اقدامات دستگاههای اجرایی و بانک های لاهیجان افزود : انجام تعهدات سرمایه گذاری و روند اجرای پروژه های اشتغالزایی در گرو همکاری و مشارکت همگانی است و همه افراد در فرایند آن مسوولیت دارند.
وی یاد آور شد : راهنمایی های صحیح ، اجرای قوانین ، پیگیری ها و تسهیل در روند فرایند سرمایه گذاری ها از مسوولیتی هایی است که هم مسوولان و هم سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند.
به گفته وی ، هر کوتاهی و کم تحرکی در اجرای طرح ها و بهره مندی از فرصت های سرمایه گذاری نه تنها موجب آسیب به شخص سرمایه گذار می شود بلکه سرمایه های ملی را نیز به خطر می اندازد.
وی گفت : با توجه به اثرات مختلف سرمایه گذاری و اشتغالزایی و نقش آنها در تولید سرمایه های اجتماعی در جامعه اجرای هر طرحی باید با نگاه و ارزش های ملی نگریسته شود.
وی ادامه داد : مسوولیت پذیری ها موجب تحقق اهداف توسعه در کشور می شود و در شرایط سخت اقتصادی کشور هیچ راهی جز در کنار هم بودن نمی تواند به مردم کمک کند.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات لاهیجان در جذب تسهیلات و تعهدات اشتغالزایی سال ۹۹ اظهار داشت : یکی از انتظارات مهم از سیستم بانکی شهرستان پرداخت تسهیلات مربوط به حمایت از مددجویان نهاد های حمایتی است که موجب اشتغال و خودکفایی آنها می شود.
در این جلسه که مدیران کل کمیته امداد ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان، فرماندار و مسوولان اجرایی و مدیران بانک های لاهیجان حضور داشتند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اشتِغالزایی در این شهرستان مشکلات چند طرح سرمایه گذاری بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.
بازدید از یک کارخانه تولید کیک و کلوچه توسط فرماندار لاهیجان و مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان و بررسی وضعیت و شرایط و برنامه های سرمایه گذاری آن از دیگر برنامه های این جلسه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15030

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: