چرا نشست غیرعلنی پیرامون تصمیم گیری برای رفع مشکلات شرایط کرونایی برگزار نشد؟

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از عدم برگزاری نشست غیرعلنی که قرار بود در آن مشکلات ناشی از شیوع کرونا مورد بررسی قرار گیرد، انتقاد کرد.

سید کاظم دلخوش اباتری در نطق میان دستور

به گزارش باز باران و به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی روز چهارشنبه، ۳۰ مهرماه مجلس شورای اسلامی در قالب تذکر و اخطار براساس اصول ۷۷، ۷۸ و ۳ قانون اساسی، گفت: ۲ اتفاق در سال های گذشته افتاد که یکی پیرامون تقسیمات دریای خزر بود که مجلس اصلا در جریان آن قرار نداشت ضمن اینکه در شرایط کنونی مجلس در خصوص نحوه اجرای قراردادهایی که با کشور چین منعقد شده نیز هیچ گونه اطلاعاتی ندارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر اتفاقی که اخیرا در کشور افتاده است، ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا در حال فعالیت است اما مشکلات روز به روز افزایش می یابد.

وی خطاب به سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست صحن را برعهده داشت، یادآور شد: قرار بود نشستی به صورت غیرعلنی برگزار شود که در آن نحوه تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و نحوه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و مشکلاتی که در شرایط شیوع این بیماری برای بخش های مختلف ایجاد شده است، مورد بررسی قرار گیرد اما تاکنون این نشست برگزار نشده است.

دلخوش اباتری تاکید کرد: البته جلسات غیرعلنی به این صورت برگزار می شوند که رئیس مجلس در مورد مشکلاتی که همگان از آن اطلاع دارند توضیحاتی را ارائه می دهد و در پایان هم گفته می شود برای بررسی آن ها با تعدادی از وزرا نشستی برگزار خواهد شد و ۲۹۰ نماینده که براساس قانون نماینده کل ملت هستند به هیچ عنوان در جریان این تصمیم گیری ها قرار ندارند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان از قاضی زاده هاشمی خواست که این موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به نمایندگان اعلام کند که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با این پیشنهاد موافقت کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15013

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: