افزایش سرانه ورزشی استان با تکمیل پروژه های ورزشی

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در همایش بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت : هیات های ورزشی استان گیلان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی هستند که این توانمندی ها موجب مزیت هیات های استان در سطح کشور شده است.

به گزارش باز باران خبر ؛ مریم بخشی در همایش بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش که با حضور روسا، نواب و دبیران هیات های ورزشی استان و در سالن نامجو مجموعه یادگار امام (ره) رشت و برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات تمامی متولیان ورزشی و فعالان این عرصه عنوان کرد : در سالی که گذشت نتوانستیم به دلیل محدودیت اعتبارات آنگونه که شایسته است از نظر مالی و امکانات به هیات ها کمک کنیم و بیشتر قراردادهای اجرایی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از سال ۹۸ به امسال انتقال یافته است.

وی افزود : اگر چه این قضیه موجب سختی هایی برای فعالیت های اداره کل شده اما تلاش کردیم تا تمرکز را بر جذب منابع ملی بگذاریم و بیشترین اعتبارات را اخذ کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی -ورزشی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی گفت : برای تکمیل پروژه هایی نظیر پیست بین المللی دوچرخه سواری سردار سپهبد قاسم سلیمانی (فلکده رشت ) ،سالن طبقاتی لاهیجان و استخر رودبار جلسات متعددی با شرکت توسعه برگزار شد و خوشحالیم که این تلاش ها همگی به جهت افزودن به تعداد اماکن ورزشی گیلان و افزایش سرانه ورزشی استان به ۷۴ هزار متر مربع صورت گرفته است.

بخشی با انتقاد از ایجاد حواشی بسیار در حوزه ورزش توسط برخی ،اظهار داشت : برگزاری مسابقه بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان نامجو در بهمن ماه سال گذشته یکی از بزرگترین رویدادهای اجرا شده در استان و کشور بود و متاسفانه همزمانی برپایی این مسابقات با بحث شیوع ویروس کرونا در جهان ،موجب شد تا عده ای که فقط به دنبال منافع فردی هستند زحمات دست اندرکاران این مسابقات را به زیر سوال ببرند و تمامی شیرینی لحظات آن را از ما بگیرند.

بخشی تاکید کرد : قطعا در هر دوره ای از مدیریت های ورزشی در استان نقاط ضعف وجود داشته است اما حواشی سبب می گردد که انرژی زیادی از یک مدیر گرفته شود و این برای ادامه کار یک مسوول آفت محسوب می شود.

وی ضمن تشکر از همراهی نهادها و مسوولین استانی در جهت حمایت از ورزش استان گفت : باید قدردانی ویژه ای از مسوولین استان و نمایندگان محترم داشته باشم که همواره در جهت حمایت از ورزش استان با ما همراه بوده اند و همچنین از هیات های ورزشی گیلان که تلاشهای ارزنده ای در زمینه ی رشد و گسترش ورزش دارند تشکر می کنم.

وی در خصوص انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات مجامع هیات ورزشی گفت : اگر اعتراضی در مورد برگزاری مجمع ها داشته ایم به دلیل جایگاه ورزش استان بوده چون ما می توانیم بهترین هیات ها را در گیلان داشته باشیم و آن هم به جهت وجود ظرفیت های انسانی توانمندی است که در استان موجود می باشد .

بخشی با قدردانی از عملکرد سمن های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و حوزه ستادی در دوران شیوع کرونا گفت : همکاران گرامی بنده و همچنین اعضای سمن های ورزش و جوانان با تهیه ی بسته های معیشتی ،توزیع مواد ضدعفونی و تهیه ماسک در رزمایش کمک مومنانه شرکت کردند و این یکی همت و تلاش موجب سربلندی است.

بخشی با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران گیلانی عنوان کرد : امیدواریم که ورزشکاران ما بتوانند در این دوره از مسابقات المپیک برای کشورمان مدال آور باشند و پس از گذشت سالها از اخذ مدال المپیک توسط مرحوم نامجو ،بار دیگر موجب افتخارآفرینی برای کشورمان شوند.

لازم بذکر است در این آیین ، “میر شهاب مومنی ” به عنوان پیشکسوت ورزشی ، ” انتظام ” رییس هیات سوارکاری گیلان و ” رفیعی ” رییس هیات بسکتبال گیلان  سخنانی بیان کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از روسا ،نواب و دبیران هیات های ورزشی استان با اهدای لوح تقدیر ،قدردانی گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14985

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: