اثر مستندساز گیلانی به جشنواره فیلم‌های ورزشی کنیا راه یافت

فیلم مستند ورزشی – اجتماعی “ملوانان تنها به دریا نمی‌روند” به کارگردانی الله‌کرم رضائی‌زاده از فیلمسازان گیلان به جشنواره فیلم‌های ورزشی کنیا راه یافت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سومین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» که از مهمترین جشنواره‌های فیلم‌‌های ورزشی دنیا است، از ۲۹ اکتبر تا ۱ نوامبر ۲۰۲۰ (۸ تا ۱۱ آبان امسال) در شهر «نایروبی» برگزار خواهد شد و فیلم‌ مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» از ایران در بخش مسابقه این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود.

 در خصوص موضوع فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» آمده: یک شهر، یک عشق، یک تیم. این فیلم با اشاره به افتخارات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در طول تاریخ فوتبال ایران، روایتگر دلبستگی و همدلی کم‌نظیر مردم شهر بندرانزلی از هر قشر و شغلی به این تیم محبوب و ریشه‌دار است.

 عوامل تولید این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: الله‌کرم رضائی‌زاده، تحقیق و پژوهش: الله‌کرم رضائی‌زاده، همایون رضائی‌زاده، تدوین: حمید نجفی‌راد، مدیر تصویربرداری: صادق سوری، صدابردار: پارسا کریمی، صداگذار: عرفان ابراهیمی، موسیقی: صبا ندایی، مدیر تولید: همایون رضائی‌زاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شهریار رضائی‌زاده، گفتار متن: محمدرضا فتحی، عکاس: حسام جمشیدی‌فلاح، رنگ آمیزی تصاویر: حمید فطوره چیان، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی.

 الله‌کرم رضائی‌زاده فارغ‌التحصیل رشته تدوین و کارگردانی سینما از دانشکده سینمایی “باغ فردوس” وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از مؤسسان و بنیانگذاران کانون فیلم انزلی در دهه ۶۰ است و در کارنامه فیلمسازی او آثاری چون «تولدی در آتش»، «رسم عاشقی همینه»، «اینجا خورشید می‌درخشد»، «بر آستان نجابت دریا» و… به چشم می‌خورد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14902

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: