۳۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی در گیلان اجرا می شود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : بیش از ۳۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در حوزه های مختلف اعم از ورزشی، فرهنگی و جوانان در گیلان اجرا می شود.

به گزارش باز باران خبر؛ مریم بخشی افزود: این برنامه ها در شهرها و بخش های مختلف استان تدارک شده و حضور و گلباران مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، دیدار با استاندار گیلان، حضور در شواری اسلامی رشت به منظور تجلیل از قهرمانان و مدال آوران پاورلیفتینگ و جلسه با مجمع نمایندگان استان به منظور بررسی مسایل ورزش گیلان از مهمترین برنامه های امسال هفته تربیت بدنی و ورزش است.

وی ادامه داد: نشست تخصصی با روسا و نواب هیات های ورزشی با موضوع توسعه ورزش استان، انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان های مرتبط با ورزش هم بخشی از این برنامه هاست.

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره ملی بازیها و ورزش های بومی، محلی و برگزاری رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان از برنامه های مهم امسال این هفته در گیلان می باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: امسال به دلیل تقارن روز ۲۶ مهرماه که آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش می باشد با شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولات حضرت علی بن موسی رضا(ع)، برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش از امروز ۲۷ مهرماه آغاز شد.

وی ابراز امیدواری کرد : همه برنامه های پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی و ورزش را در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار نمایند و هر چه سریعتر ویروس کرونا از بین برود تا فعالیت های ورزشی در گیلان و سایر نقاط ایران روال عادی خود را از سر گیرد.

گفتنی است هر ساله از ۲۶ مهر ماه، هفته تربیت بدنی و ورزش در کشور آغاز می شود که طی یک هفته برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در اقصی نقاط کشور اجرا می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14855

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: