بخاری‌های نفتی از تمامی مدارس استان گیلان جمع آوری شده است

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید برسیاست سازمان در تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام و مشارکتی گفت: بخاری‌های نفتی از تمامی مدارس استان گیلان جمع آوری شده است.
به گزارش باز باران‌خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان گیلان، مهراله رخشانی‌مهر در سفر به استان گیلان به همراه علی دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی سنگری نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های در دست احداث و نیمه‌تمام شهرستان رشت بازدید کرد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از این پروژه ها با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی سازمان تکمیل پروژه های نیمه تمام است، تاکید کرد: تامین اعتبار و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه با اولویت پروژه های مشارکتی از برنامه‌ها و سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور است که با جدیت دنبال می شود.
رخشانی‌مهر با تشریح اقدامات سازمان نوسازی مدارس در راستای استاندارد سازی سامانه گرمایشی مدارس اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته استان گیلان توانست تمامی بخاری‌های نفتی را از مدارس خود جمع آوری کند(مناطق گازرسانی شده و مناطق فاقد گاز) و به حول قوه الهی بخاری‌های گازی را نیز تا بهار سال آتی از مدارس استان جمع آوری خواهیم نمود.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از چند پروژه ضمن بررسی روند پیشرفت کار و لزوم تسریع در عملیات عمرانی پروژه ها؛ بر اهمیت بهره‌گیری از دانش روز و توجه به معماری و زیبایی فضاهای آموزشی تاکید کرد.
مدرسه مقاوم سازی شده شهید رجایی، مدارس حسن حجتی و مبرهن رشت، پروژه شهید باهنر و ۱۲ فروردین کوچصفهان و پروژه شهید سردار قاسم سلیمانی و ضمیری خمام مدارسی بودند که مورد بازدید معاون وزیر آموزش و رورش قرار گرفتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14815

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: