آقای استاندار لطفا جلوی میهمانان ناخوانده به گیلان را بگیرید!

افتخارم این است که یک رشتی هستم و شایداوج کرامت و تفاخر شهروند رشتی و گیلانی بودن ، مهربانی و مهمان نوازی اش باشد؛ اما من مثل بسیاری از رشتوندان و گیلانیان عزیز ، اینک فریادم را بلند می کنم که ” آقای استاندار به عنوان فرد اول سیاسی و اجتماعی استان کت تان را بکنید و با همه ابزار و ملزومات بازدارنده جلوی ورود مهمانان ناخوانده به استان گیلان را بگیرید !” و این مسئله مهم هر چه سریعتر انجام شود، بهتر است!
در خبرها داشتیم که استانداری تهران طبق بخشنامه ای از چهاردهم تا هجدهم مهرماه را تعطیل اعلام کرده است! بی گمان مانند تعطیلات هفتم تا نهم شهریور ،سیل مهمانان از تهران و شهرهای اطراف به گیلان و رشت سرازیر خواهند شد و همچون گذشته بسیاری از آنان پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت نکرده و به گسترش وسیع و سهمگین کرونا می پردازند و بار دیگر بیمارستان های استان چند صد مریض کرونایی غیر بومی را در خود جای خواهد داد.
آقای استاندار عزیز و خوش سیما! تا وقت است همتی کنید و به داد فرزندان این استان برسید؛ ما شهروندان از روی دردمندی کادر درمان استان خجل و شرمنده هستیم؛ گیلانی و رشتی فهیم و با فرهنگ ماسک می زند، مکرر دستش را می شوید، حدمقدور فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند، ولی آمد و شد بی امان مسافران آن همه همت را به کوبیدن آب در هاون مبدل می کند.
البته در این مقال هر چند سر حرف و سخنم استاندارگیلان است ولی دیگر مسؤولان ارشد استان و اعضای محترم ستاد کرونا هم در این ماجرا دخیل بوده و باید اهتمام نمایند.
آقایان لطفا نگذارید مانند اسفند ۹۸و فروردین۹۹ با عزیزان و جگر گوشه هایمان در قبرستان وداع کنیم؟!

علیرضا مددی مژدهی / فعال اجتماعی وفرهنگی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14470

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: