انتقال خون گیلان در آموزش های آنلاین مدارس گیلان وارد شد

باز باران خبر/ معلمان دو دبستان بهار دانش و فرهنگ در گیلان با ارتباط و پخش کلیپ آموزشی انتقال خون در آموزش های آنلاین مدرسه ، مشق جدیدی در راستای فرهنگ سازی نوین اهدای خون وفرآورده های حیات بخش آن آغاز کردند.

?دکتر گیتی ایزدی پور مدیرپزشکی انتقال خون استان گیلان گفت : با توجه به پیشرفت شگرف در دنیای ارتباطات و ارتباط مردم با یکدیگر به واسطه تکنولوژی، می توان با ورود آموزش طب انتقال خون در آموزش های آنلاین مدارس در راستای فرهنگ سازی این مایه ی حیات بخش گام موثری برداشت تا زمینه ارتباط بیشتر با دانش آموزان و خانواده های آنها در فضای آنلاین و مجازی ایجاد شود .

?دکتر گیتی ایزدی پور افزود : انتقال خون گیلان در سال های متمادی با حضور کارشناسان در مدارس و نیز در بازدید مدارس از پایگاههای انتقال خون ، آموزش هایی جهت آشنایی با اهدای خون و فرآورده های حیات بخش آن با استفاده از ابزارهای کمک آموزشی از جمله کلیپ ، انیمیشن … داشته است . در دنیای ارتباطات امروز و ارتباط کودکان با فضای آنلاین و مجازی این نیاز وجود دارد تا این آموزشها از طریق سامانه آنلاین مدارس با ارتباط کارشناسان انتقال خون ، پخش کلیپ ها ، انیمیشن ، نمابش عروسک قطرونک و ابزارهای کمک آموزشی با همکاری آموزش و پرورش استان و کارشناسان و معلمان صورت پذیرد .

?وی با بیان اینکه تا کنون با حضور دو مدرسه در رده دبستان آموزش آنلاین و مجازی انتقال خون ( اهدای خون ) صورت پذیرفته است ، خواستار همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای مدون شدن این مدل جدید از آموزش در تمامی مدارس و پایه های آموزشی شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14466

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: