کانون پرورش فکری با پست گیلان تفاهمنامه همکاری امضاء کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در نخستین روز هفته ملی کودک با اداره پست استان تفاهمنامه همکاری در زمینه ارائه خدمات فرهنگی منعقد کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ این تفاهمنامه به مناسبت هفته ملی کودک به امضاء اسفندیار ضیائی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و فخربین سبحانی مدیرکل پست استان رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان روز شنبه درباره امضای این تفاهمنامه گفت: افزایش تعامل و همگرایی در زمینه گسترش فعالیت کتابخانه های پستی و بسترسازی برای ارسال کتاب و ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم برخوردار، چاپ، انتشار و رونمایی از تمبر شخصی “مناسبت ها، شخصیت های علمی، فرهنگی و غیره” از جمله موضوع های محوری این تفاهمنامه است.

اسفندیار ضیائی افزود: ارایه خدمات تلفن گویا، طراحی، چاپ و توزیع کارت های تبریک الکترونیک و خدمات رسانی برای دسترسی آسان تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر موضوعات مورد توجه در امضاء این تفاهمنامه است.

وی اظهار داشت: این تفاهمنامه که به منظور تحقق اهداف برنامه های اجتماعی، اقتصادی و بهره گیری از ظرفیت های گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت پست منعقد شده به ترسیم افق های پیش روی این همکاری، معرفی نمایندگان تام الاختیار دو طرف ، اطلاع رسانی به واحدهای تابعه و برگزاری نشست های هم اندیشی و تلاش برای گسترش این همکاری ها نگاهی ویژه دارد.

ویژه ‌برنامه ‌های روز جهانی و هفته ملی کودک امسال با شعار “آینده را باید ساخت” از امروز ۱۲ مهرماه تا ۱۷ همین ماه برگزار می شود، برگزاری برنامه های هفته ملی کودک استان گیلان در بستر فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14368

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: