نشست مجازی نقد کتاب ((مربع های قرمز)) در گیلان برگزار می شود

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان نشست مجازی نقد کتاب «مربع های قرمز» خاطرات داستانی حاج حسین یکتا فردا یکشنبه (۶مهر) در صفحه اسکای روم این مجموعه برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، این نشست نقد کتاب که در ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور محمود رنجبر، استادیار دانشگاه گیلان و دکترای ادبیات برگزار خواهد شد، در مورد اثر «مربع های قرمز» خاطرات داستانی حاج حسین یکتا نوشته زینب عرفانیان بحث و تبادل نظر خواهد شد.
این نشست مجازی فردا یکشنبه (۶مهر) راس ساعت۱۰صبح از صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در دسترس علاقمندان ادبیات جنگ و دفاع مقدس خواهد بود.
علاقمندان جهت ورود و مشاهده این دوره آموزشی ضمن ورود به صفحه اسکای روم (از اینجا) با کیک بر روی گزینه میهمان می توانند در این محفل روایتگری شرکت کنند.
گفتنی است تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر فرزانه انقلاب بر کتاب «مربع‌های قرمز» همزمان با آغاز چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس در نهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران منتشر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14004

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: