مددکاران یاری رسان تمام وقت مددجویان باشند

رضا محمدی اصل با حضور در زندان ضیابر با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ در این دیدار رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان ضمن حضور مستمر مددکاران در سالن ها و مطالعه کامل پرونده مددجویان در زمان تحمل حبس گفت : مددکاران می بایست یاری رسان تمام وقت مددجویان باشند و بدون در نظر گرفتن نوع جرم مرتکب شده ، مواردی که در حدود و وظایف آنان است انجام دهند. 

مدیرکل زندانهای گیلان ، با تاکید به اینکه مددجو از زمانی که تحویل زندان می گردد ، تا زمان آزادی تحت نهادهای حمایتی و برنامه های اصلاحی و تربیتی قرار می گیرد و خانواده وی نیز از این امر مستثنی نیست افزود: وظیفه ما حفظ کرامت و ارزش های انسانی است ، و یکی از مهمترین وظایف ما اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی برای بازگشت سعادتمندانه مددجو به اجتماع و جلو گیری از انزوای خانواده وی می باشد.

 وی به حضور پررنگ مددکاران با مسئولیت پذیری هرچه بیشتر ، در جمع مددجویان تاکید و بیان کرد: اجرای احکام زندانها و مددکاران می بایست تمام توان خود را برای کاهش جمعیت کیفری که یکی از برنامه های تحولی قوه قضاییه است بکار برند و از انحای مختلف، دانش روز، تجربیات، خلاقیت و نوآوری و هر آنچه که در این راستا می تواند کمک کند تا محوریت را منتج به کاهش جمعیت کیفری گردد بهره برد. 

محمدی اصل در پایان ، شناسایی فرصت ها و بهره گیری ، پایبندی به اخلاق اسلامی در کارها،طرح تکریم مددجو و رضایت ارباب رجوع در چارچوب قانون و مواردی که می تواند در رشد و تعالی سازمان اثر بخش باشد را در اولویت کارها دانست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13992

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: