آمادگی فرمانداری رشت جهت تقویت زیرساخت ها و تجهیزات پلیس راه

فرماندار رشت از آمادگی فرمانداری جهت تقویت زیرساخت ها و ارتقاء امکانات و تجهیزات پلیس راه در راستای کاهش میزان تصادفات خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تقدیر از زحمات  و تلاش های پلیس راه، تصریح کرد: لازمه ارائه هر گونه خدمات مطلوب به مردم، و جود راه مناسب و تامین امنیت آن است.

وی با بیان اینکه راهسازی مناسب و تولید خودروی استاندارد از جمله  مولفه هایی است که در کاهش میزان تصادفات موثر است، افزود: بخش بسیار مهم دیگری که در کاهش میزان تصادفات حائز اهمیت است فرهنگ سازی و نظارت جهت رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی است که نقش پلیس راه در این زمینه بسیار حیاتی و محوری است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تجهیز و ارتقای امکانات پلیس راه و استفاده از تکنولوژی روز جهت نظارت بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: فرمانداری رشت این آمادگی را دارد از همه ظرفیت های موجود در راستای تقویت امکانات و زیرساخت های پلیس راه بهره بگیرد.

سرهنگ جابر صفاری رئیس پلیس راه استان گیلان نیز در این نشست با ابراز رضایت از همکاری خوبی که ما بین اداره راهداری، راه و شهرسازی و پلیس راه استان وجود دارد، گفت: موفقیت پلیس راه در کاهش میزان تصادفات بدون همکاری و همراهی سایر دستگاه های متولی امکان پذیر نخواهد بود.

سرهنگ صفاری با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد خودرو در سطح استان به صورت سالانه ، اظهار داشت: راستای کاهش میزان تصادفات نیازمند نوسازی و تجهیز پلیس راه به امکانات جدید و تقویت زیرساخت ها هستیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13650

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: