آغاز آبرسانی به روستاها از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان

آبرسانی به روستاها از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان آغاز گردید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت از برنامه ریزی برای تامین آب شرب روستاهای شهرستان رشت از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان خبر داد.

محمود امیری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت افزود : با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و برنامه ریزی برای استفاده از تاسیسات آبرسانی مشترک در راستای بهبود خدمات به روستاییان محترم و همزمان با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، مقرر شد در وهله اول روستاهای در مسیر خطوط انتقال از آب تصفیه خانه به جای آب چاه که بعضا به واسطه آهن و منگنز بالا دارای کیفیت پایین تری بودند، بهره مند گردند.

امیری تصریح کرد: برای این منظور طرح و برآورد تامین آب روستاهای بهدان بالا، بهدان پایین و کشل ورزل از روستاهای بخش سنگر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیون ریال تهیه و در مدت کمتر از یک ماه خطوط و تاسیسات مد نظر اجرا و پس از شستشوی مخازن ذخیره وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر آبفای رشت با ذکر این مطلب که این روستاها ۵۳۰ خانوار را شامل می شوند و بالغ بر ۱۶۰۰ نفر سکنه دارند افزود: با لطف و یاری خداوند به زودی روستاهای بیشتری در سطح شهرستان از نعمت آب با کیفیت تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بهره مندخواهند شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13588

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: