امدادرسانی به مصدومان در پی برخورد کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به مصدومان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر منطقه “اسلام آباد” خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۲:۵۱ دقیقه ظهر روز جاری، برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر منطقه “اسلام” به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی به محل وقوع حادثه افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه رانندگی، ۲ تیم عملیاتی از “پایگاه امداد و نجات سراوان” به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مصدومین این حادثه اذعان داشت: این حادثه ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت، که ۱ مصدوم توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و ۴ مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13576

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: