امتیاز باشگاه داماش در گیلان باقی می ماند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: امتیاز باشگاه داماش در این استان باقی خواهد ماند.

به گزارش باز باران خبر؛ مریم بخشی در خصوص شایعه انتقال امتیاز باشگاه داماش گیلان به استانی دیگر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم داماش با سختی های زیاد مسئولان، کادرفنی و بازیکنان توانست سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کند و به طور حتم امتیاز این باشگاه در استان باقی خواهد ماند.

وی افزود: از سوی دیگر تاکنون هیچ خریداری برای در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه داماش به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نکرده و هیچ فردی نیز نمی تواند امتیاز تیم داماش را از  این استان به استان دیگر انتقال دهد.

وی ادامه داد: داماش با سختی های فراوان در لیگ باقی ماند و مدیرعامل و مالک این تیم نیز زحمات زیادی را کشیده اند تا داماش به این جایگاه برسد و محال است که به این سادگی امتیازش از استان خارج شود و ما در خصوص تمامی تیم های استان این حساسیت را داریم که باید همچنان  در سطح استان فعال باشند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد:  امیدواریم به زودی مشکلات تمامی تیمهای فوتبال استان گیلان که در لیگ های کشور حضور دارند، برطرف  شود تا این تیمهای دارای  پشتوانه مناسب طرفدار  با قدرت و آمادگی کامل در لیگ های مختلف حضور یافته و سرانجام رتبه مناسبی نیز کسب کنند.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته توانست با خرید امتیاز تیمی از استان خوزستان در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد، سرانجام در پایان این مسابقات در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت تا سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13527

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: