فعالیت انجمن های ادبی در صیانت از فرهنگ بومی تاثیر گذار است!

انجمن شعر و ادب شهر رشت عصری با شعر را بمناسبت روز شعر و ادب فارسی و گرامیداشت یاد استاد شهریار در مجتمع خاتم الانبیا (ص) برگزار کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ عضو شورای اسلامی شهر رشت،ضمن تبریک روز شعر و ادب به شاعران گیلانی و همچنین گرامیداشت یاد استاد شهریار با تاکید بر حمایت از فعالیت انجمن های ادبی اظهار کرد:در استان گیلان شخصیت های علمی و ادبی فاخری داریم که اکثر این افراد فعالیت خود را در ابتدا از همین انجمن ها آغاز کرده اند.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه فعالیت انجمن های ادبی در صیانت از فرهنگ بومی تاثیر گذار است، شعر و ادب را یکی از جنبه‌های مهم فرهنگ ایرانی دانست و افزود:انجمن‌های شعر و ادب، گام‌ اساسی در پرورش استعداد‌ها برمی‌دارند که زمینه توسعه پویایی فرهنگی و هنری را در جامعه فراهم می‌کنند.

شیرزاد با اشاره به اینکه یک انجمن ادبی می تواند در حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی و ارتقا فرهنگ‌ملی تاثیر به سزایی داشته باشد،گفت:شهر رشت سابقه دارا‌ بودن انجمن پویا و فعال را در کارنامه خود دارد که نتایج آن را می‌توان در فعالیت برجسته فعالان انجمن شعر و ادب در عرصه‌های مختلف ادبی و هنری مشاهده کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13470

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: