فرهنگ‌سازی اولویت ستاد صیانت از آثار سینمایی در گیلان است

دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش اولویت این ستاد در راستای صیانت از آثار سینمایی است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سجاد کوچک ‌نژاد گفت: در همین راستا، این ستاد ضمن برگزاری کارگاه آموزشی در این خصوص، اقدام به تولیدات کوتاه آموزشی در قالب یک مجموعه عروسکی نموده است.

وی افزود: در حوزه صیانت از آثار هنری و سینمایی، برنامه‌ریزی‌های کاربردی و عملی انجام شده و به مرور اجرایی می‌شود و معتقدیم در حوزه رعایت قانون کپی رایت آثار هنری باید فرهنگ اغنایی و ایجابی در جامعه تقویت شود.

کوچک‌نژاد با بیان اینکه در خصوص فرهنگ‌سازی در راستای صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری با خلاء مواجهیم، تأکید کرد: تلاش آن است در این حوزه برنامه‌هایی مبتنی بر آموزش و فرهنگ‌سازی بیش از گذشته مورد اهتمام قرار گیرد.

رئیس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: مجموعه عروسکی «ماجراهای بگم و پسرش» به کارگردانی علیرضا محزون در ۱۰ قسمت کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای توسط شرکت سینمایی الفبا و با حمایت معاونت امور هنری و سینمایی این اداره‌کل تولید و منتشر می‌شود.

وی با اشاره به تولید و انتشار دو قسمت نخست این مجموعه در تیرماه امسال، اظهار داشت: دو قسمت دیگر از این مجموعه با عناوین «ویدئو کلوپ» و «دادگاه علنی» نیز در هفته جاری تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری گیلان تصریح کرد: عروسک گردانی و صداپیشگی این کار بر عهده علیرضا محزون و سحر نوایی است و علاقه‌مندان برای مشاهده این مجموعه و سایر آثار ویدئویی فرهنگی و هنری استان می‌توانند به کانال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سرویس اشتراک ویدئوی آپارات به آدرس https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13373

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: