برخورد تریلی با پل عابرپیاده در محور آستانه اشرفیه به لاهیجان

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: برخورد تریلی با پل عابرپیاده در محور “آستانه اشرفیه به لاهیجان منطقه نیاکو” حادثه آفرین شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه عصر روز جاری یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در محور “آستانه اشرفیه به لاهیجان منطقه نیاکو” برخورد کرد، گفت: انحراف خودروی تریلی علت اصلی وقوع این حادثه بوده است.

غلامی با اشاره به مصدومین این حادثه اذعان داشت: این حادثه ۲ مصدوم بر جای گذاشت که یک از مصدومین توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و دیگر مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در عملیات مذکور اظهار داشت: به علت نا امن بودن مسیر، عوامل امدادی با روشن کن چراغ های گردان و برج نور سعی در تثبیت و ایمن سازی محیط دارند و عملیات مذکور همچنان کماکان ادامه دارد.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13367

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: