محقق شدن جهش تولید در شرکت چوب و کاغذ چوکا

رکورد تولید طی یک سال گذشته در شرکت چوکا شکسته شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا؛ با حمایت های شستا و با پیگیری های مجدانه تیم مدیریتی و به همت پرسنل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) پس از یک سال رکورد میزان تولید تولید این شرکت شکسته شد.

بنابر این گزارش پرسنل این شرکت توانستند در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ با تولید بیش از ۳۶۰۰ تن کاغذ مورد نیاز بازار، روند رو به رشد شرکت چوکا را جهت رسیدن به روزهای اوج و سودآوری مستمر ادامه دهند.
گفتنی است شرکت چوکا از ابتدای اسفند ماه سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی از جمله منع تردد وسایط نقلیه و عدم تامین به موقع مواد اولیه( آخال) مواجه بوده و تولید بیش از ۳۶۰۰ تن کاغذ را با ماشین آلات موجود و قبل از بازسازی ادوات تولیدی خود محقق و ثبت نموده است. این در حالیست که علیرغم رکود و مشکلات پیش آمده برای اکثر بنگاه های اقتصادی کشور، اخیراً با دستور مهندس زمانی فرد(مدیرعامل شرکت چوکا) بسته معیشتی ۱۱میلیون ریالی در اختیار پرسنل شرکت قرار گرفته و پرداخت حقوق ماه های اخیر برخلاف ۲۰ سال گذشته، قبل از پایان ماه به حساب پرسنل واریز گردیده که این امر بیانگر حرکت چوکا به سمت موفقیت و بازگشت آن به جایگاه اصلی خود در منطقه و کشور می باشد.
بر این اساس پر واضح است که با حمایت های مسئولین شهرستان و همدلی پرسنل شرکت می توان ضمن حفظ روند رو به رشد فعلی موجبات اعتلا و شکوفایی شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) را در آینده ای نزدیک فراهم کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12379

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: