قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی درگذشت

میلاد نصیری قهرمان ووشوی گیلان به دلیل ایست قلبی در سن ۳۳ سالگی به دیار باقی شتافت.

به گزارش باز باران خبر؛ رئیس هیات ووشوی استان گیلان اظهار داشت: مرحوم میلاد نصیری یکی از ووشوکاران پرتوان و با اخلاق گیلان و کشور بود که متاسفانه به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محمدرضا نوبخت افزود: این ووشوکار فقید گیلانی که به همراه تیم های مختلف در لیگ های کشور حضور یافته و مقام های ارزشمندی نیز کسب کرده بود، روز گذشته در سن ۳۳ سالگی به دیدار معبود خود شتافت.

وی ادامه داد: مرحوم نصیری سابقه حضور در لیگ برتر ووشوی کشور را دارد که با تیم گیلان موفق به کسب مقام سوم کشور شد و با تیم پرشین نیز مقام نخست لیگ برتر ووشوی کشور را تصاحب کرده بود.

رئیس هیات ووشوی استان گیلان خاطرنشان کرد: این ورزشکار فقید گیلان در سه دوره لیگ برتر ووشوی کشور حضور یافته بود و  عنوان قهرمانی لیگ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 نوبخت خاطرنشان کرد: هیات ووشو و جامعه ووشوی استان گیلان ضایعه درگذشت میلاد نصیری ووشوکار شایسته این استان را به خانواده محترم وی و همچنین به جامعه ورزش این استان تسلیت می گوید.

ووشو ، به عنوان یکی از گسترده‌ترین رشته‌های رزمی شناخته می‌شود. ووشو به معنای هنر جنگیدن یا هنر رزم و مهارت می‌باشد.قدمت ووشو در کشور چین به زمان‌های بسیار دور و در حدود ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد، و به عنوان کهن‌ترین رشته رزمی جهان و در عین حال یکی کاملترین هنرهای رزمی شناخته می‌شود. در آن زمان به منظور حفظ سلامتی، درمان بیماری‌ها، افزایش بنیه جسمانی و طول عمر و تعلیم مهارت‌های نظامی به افراد جامعه، حرکاتی ابداع گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11743

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: