با همراهی دستگاههای اجرایی فرصت ها به تولید ثروت در گیلان تبدیل شوند

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : اصلاح محدوده مناطق نمونه گردشگری از راهکارهایی است که می تواند مشکلات سرمایه گذاری در این مناطق استان را برطرف کند.
به گزارش باز باران خبر؛ دکتر یونس رنجکش در جلسه هماهنگی بررسی محدوده جدید منطقه نمونه گردشگری عسگر آباد استانه اشرفیه افزود : با توجه به انتخاب غیر کارشناسی محدوده های مناطق نمونه گردشگری در ۷۲نقطه استان گیلان در دولت های گذشته مشکلات و چالش هایی در استفاده از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در استان ایجاد شده بود که موجب معطلی ۱۵ساله در اجرای این طرح ها شد.
وی اظهار کرد : بر اساس راهکارهای پیشنهادی با توجه به ضوابط دستگاههای اجرایی بسیاری از این مناطق نمونه از دستور کار خارج و یا محدوده های دیگری در نظر گرفته شد.
وی گفت : منطقه نمونه عسگر آباد استانه اشرفیه یکی از مناطق است که با توجه به پیشنهادات جدید و اصلاح محدوده آن می تواند نمونه ای برای پیشبرد اهداف مورد نظر در توسعه گردشگری استان باشد که با هماهنگی دستگاههای اجرایی مربوطه انجام شد.
وی ادامه داد :، در گذشته بسیاری از طرح های سرمایه گذاری با توجه به استعدادهای منطقه در زمینه های گردشگری و شیلاتی با معطلی های مختلفی روبرو بود که با تعیین محدوده جدید امور اراضی استان با همکاری سایر دستگاههای اجرایی می تواند در راستای اختصاص اراضی مربوطه به فعالیت های مرتبط اقدام نماید.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان افزود : باید با همراهی و همگرایی دستگاههای اجرایی موانع تبدیل فرصت ها به تولید ثروت در گیلان برداشته شود زیرا معطل کردن طرح های سرمایه گذاری در ابعاد مختلف می تواند زیان ها به استان را بیشتر کند.
وی گفت : اصلاح قوانین و آیین نامه ها با پیشنهادات مدیران استانی موجب رفع مشکلات خواهد شد و در این زمینه باید دلسوزانه و با ریسک مدیریتی این اقدامات را انجام داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11266

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: