دیدار مدیرکل انتقال خون گیلان با فرماندار شهرستان رشت

مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تبریک انتصاب علی فتح اللهی  فرماندار شهرستان رشت با حضور در محل فرمانداری شهرستان رشت با وی  دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش باز باران خبر؛ دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار سابق شهرستان رشت بیان کرد : با توجه به اینکه در ایام شیوع ویروس کووید ۱۹ هستیم و به این دلیل مردم نوعدوست کمتر از منازل خود خارج می شوند  اما بیماران نیازمند به خون و فرآورده های حیات بخش آن چشم انتظار یاری اهداکنندگان خون می باشد تا دوباره به چرخه زندگی بازگردند .
وی ‌در دسترس بودن مراکز انتقال خون بخصوص در ایام شیوع ویروس کرونا را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد:‌ برای اشاعه امر پسندیده اهدای خون در جامعه تنها تبلیغات و فرهنگ‌سازی در بین مردم جوابگوی تحقق این امر نیست بلکه افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مراکز اهدای خون نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
دکتر پاکدل افزود : با توجه به کلانشهر بودن شهر رشت و ایجاد بستر مناسب جهت دسترسی آسان اهداکنندگان خون به پایگاه های خونگیری نیاز به حمایت های بیش از پیش  فرماندارشهرستان رشت و مسئولین شهررشت هستیم.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان گیلان هم در این دیدار به توانمندی های بالقوه و بالفعل این سازمان اشاره کرد و گفت : باید با آشنا نمودن  مردم و مسئولین با وظایف و توانمندی های این سازمان در جلب مشارکت آنان تلاش کنیم که بدین منظور دست یاری بسوی همه دراز می کنیم.

این دیدار به منظور فعال نمودن پروژه ساخت ساختمان جدید انتقال خون در مسکن مهر رشت که اداره کل مسکن و شهرسازی استان گیلان زمین در اختیار این اداره کل قرار داده است صورت پذیرفت که با تبادل نظر طرفین تصمیماتی در خصوص آغاز بکار این پروژه  در آینده نزدیک گرفته شد.
علی فتح اللهی  فرماندار شهرستان رشت با اشاره به جایگاه ارزشمند سازمان انتقال خون و دشواری تامین خون بیماران در ایام شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت : در ایام شیوع ویروس کرونا که مردم نوعدوست گیلان فقط برای کارهای ضروری از منازل خود خارج می شوند بالطبع انتقال خون برای تامین خون مورد نیاز بیماران ناچار به فراخوان های فوری می گردد و از آنجائیکه مردم ایثارگرگیلان همیشه در صحنه حضور دارند به یاری انتقال خون نیز خواهند آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11246

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: