خانه مطبوعات جایگزین جدید خانه ملت!

علیرضا زاکانی، روح الله نجابت و علی خضریان اسامی نام آشنایی هستند که ظرف چند هفته اخیر مدام روی موج خبرگزاری ها هستند. خبرنگاری و فعالیت رسانه ای وجه مشترک این سه نماینده خبرساز است.
? علیرضا زاکانی مدیرمسئول نشریه پنجره و موسس وب سایت خبری تحلیلی جهان نیوز است. آشنایی و سابقه فعالیت رسانه ای سبب شده زاکانی همواره سرگرم فعالیت رسانه ای باشد. وی اغلب یا در حال مصاحبه است یا نشست خبری علیه اشخاص و سازمانها برگزار می کند و یا در حال یادداشت نویسی در سایتها و توییتر است. چنانچه به سایت شخصی و کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی او نیز رجوع کنید اثری از پیگیری مشکلات مردم، تلاش برای اخذ اعتبار طرح های بر زمین مانده، بازدید سرزده از حوزه انتخابیه و دیدار مردمی نمی بینید چرا که آقای نماینده به سبب سابقه طولانی فعالیت رسانه ای علاقه ای به این قبیل امور ندارد و پیگیری امورات حوزه انتخابیه ایشان را از شهرت طلبی و جنجال سازی در رسانه ها عقب می اندازد!
? نفر دوم از سه تفنگدار رسانه ای مجلس روح الله نجابت نماینده ی متولد ۶۸  اهل شیراز است. در سابقه فعالیتهای نجابت هرچه گشتیم مسئولیت قابل توجهی یافت نشد به جز عضویت ایشان در شورای سیاستگذاری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران که البته از یک جوان سی ساله انتظار سابقه چندانی هم نمی توان داشت. به هر ترتیب نجابت به دلیل فعالیت چندساله در حوزه خبرنگاری، راه زاکانی را می رود و با این شیوه توانسته خود را بر سر زبانها بیندازد. باید دید آیا در انتخابات بعدی رای دهندگان در حوزه انتخابیه شیراز به شهرتی که او از راه جنجال سازی نصیبش شده رای خواهند داد یا بخاطر عدم پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه او را نقره داغ خواهند کرد؟!
? نفر سوم از سه تفنگدار رسانه ای مجلس کسی نیست جز علی خضریان منتخب بیست چهارم تهران در مجلس شورای اسلامی. خضریان موسس پایگاه خبری «خبرنامه دانشجویان ایران» است و از خرداد سال ۱۳۹۶ تا آذر سال ۱۳۹۸ سردبیر و سپس قائم مقام مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان بوده‌است. خضریان همان فردی است که در روز افتتاحیه مجلس در توییتی ادعا کرد با مترو به بهارستان رفته تا کنار مردم باشد اما خیلی زود کاشف به عمل آمد آن روز ایستگاه مترو بهارستان تعطیل بوده و آقای نماینده ادعای کذبی را مطرح کرده است. این گاف رسانه ای تا چند روز سوژه رسانه های داخلی و خارجی شد و موجبات تحقیر را رقم زد. 
? شاید دیگر نیاز به توضیح نباشد چرا تا پایگاههای خبری را باز می کنیم نام زاکانی، نجابت و خضریان می درخشد! جنگ روانی و جنجال سازی برنامه ی روتین سه تفنگدار مجلس برای جذب مخاطب است و همانطور که سر زدن هر رفتاری از شاخ های اینستاگرامی جهت جذب فالوئر محتمل است، در عالم سیاست نیز با تفنگداران رسانه ای سروکار داریم که جنجال سازی آنها دور از ذهن نخواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11018

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: