کمک های علی کریمی برای مبارزه با کرونا به گیلان رسید

علی کریمی جادوگر فوتبال ایران برای مبارزه با کرونا به یاری مردم گیلان شتافت.

به گزارش باز باران خبر، دبیر هیات فوتبال استان گیلان اعلام کرد : علی کریمی مالک و سرمربی اسبق سپیدرود رشت که اصالت گیلانی دارد، برای کمک به هم استانی های خود در مقابله با کرونا لوازم حرفه ای پزشکی و بهداشتی ارسال کرد.

فرزاد سیری افزود: این اسطوره فوتبال گیلان که در گذشته نه چندان دور به عنوان بازیکن در میادین حاضر بود و به دلیل نحوه بازی و دریبل هایش به جادوگر فوتبال مشهور شد،  نخستین محموله کمک‌هایش را برای بیمارستان‌ های استان گیلان ارسال کرد و هم اینک در انبار دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در گیلان همزمان با سایر نقاط کشور علاوه بر اختلال در زندگی عادی مردم، باعث کمبود اقلام بهداشتی و پزشکی برای مبارزه با این بیماری شده که این امر موجب گردید تا تعدادی از هموطنان ما در ایران و نیز خارج از مرزهای ایران  برای کمک به مردم گیلان اقدام کنند.

وی بیان کرد: علی کریمی نیز آمادگی خود را برای اهدای کمک‌ های نقدی و غیر نقدی اعلام کرد که محموله ارسالی وی شامل لوازم پزشکی و بهداشتی از قبیل ماسک N۹۵، گان، عینک، دستکش، مواد ضدعفونی و … می باشد.

دبیر هیات فوتبال گیلان ابراز امیدواری کرد : سایر خیرین و افرادی که می توانند در این زمینه کمک کنند،  اقدمات لازم را انجام و به کمک و یاری سایر هموطنان خود بشتابند تا هر چه زودتر این بیماری در کشور کنترل و ریشه کن شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8362

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: