کمبودی در زمینه ذخیره کالاهای اساسی در گیلان نداریم

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به ثبت ۲۹ هزار و ۲۴۰ انبار این استان در سامانه متمرکز انبارداری، گفت: هیچ کمبودی در زمینه ذخیره کالاهای اساسی در گیلان نداریم

به گزارش باز باران خبر و به نقل از مهر: فرهاد دلق پوش  با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در زمینه تأمین و ذخیره اقلام اساسی در استان گیلان نداریم، اظهار کرد: گیلان دارای ۲۹ هزار و ۲۴۰ انبار کالا است که در سامانه متمرکز انبارداری ثبت شده و روزانه ورود و خروج کالا از آن رصد می شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴ هزار و ۲۲۰ انبار مربوط به شهر رشت هستند، افزود: سازمان صمت گیلان به صورت روزانه میزان ذخیره کالا در این انبارها را رصد و پایش می کند.

دلق‌پوش در ادامه به بازرسی و رصد کامل بازار توسط گشت‌های نظارتی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت بازرسی مداوم بازار و قیمت کالاهای اساسی در بخش‌های تولید، توزیع و فروش و همچنین مراکز ارائه خدمات است.

وی با تأکید بر تشدید نظارت‌ و بازرسی‌ها با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی، تصریح کرد: گشت‌های نظارتی شامل کارشناسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بهداشت و درمان در قالب اکیپ‌های نظارتی، بازار به صورت مستمر بازرسی و پایش می کنند.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه در این استان به صورت مستمر بر روی ۱۲۹ کالا مورد نیاز مردم نظارت می شود، بیان کرد: با توجه به ارائه خدمات مناسب در گیلان خوشبختانه وضعیت این استان در مقایسه با سایر استان‌ها در زمینه میزات شکایات در زمینه گرانفروشی و کیفیت و میزان ارائه خدمات بسیار مطلوب است.

وی به فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ رسته شغلی در استان گیلان اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۸هزار واحد صنفی با پروانه کسب در گیلان فعالیت می کنند و با توجه به رقابت فشرده در بازار این استان بروز تخلف از سوی هر واحدی سبب خروج آن واحد از عرصه رقابت خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: