واحد آتش نشانی لنگرود یکی از برترین واحدهای آتش نشانی در استان گیلان است

مراسم تجلیل از مقام‌آتش نشانان به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان در لنگرود با حضور شهردار شهرستان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر، مهندس سید مهدی رجایی ، شهردار لنگرود در مراسم ویژه تجلیل از مقام آتش نشانان که پیش از ظهر  روز، یکشنبه۷مهر، روز ایمنی و آتش نشانی در محل واحد آتش نشانی لنگرود برگزار شد با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران ،روز آتش نشانی را تبریک گفت و افزود:آتش نشان به یک روز خاص تعلق ندارد بلکه همه روز متعلق به آتش نشانان است.

وی بابیان اینکه هفتم مهر ماه بهانه ای است تا مسؤولین قدردان زحمات پرسنل زحمت کش آتش نشانی باشند، خاطرنشان کرد:واحد آتش نشانی شهرداری لنگرود یکی از واحدهایی است که بنده از عملکردش رضایت کامل دارم خصوصا از زحمات جناب آقای شادمان،مسوول محترم واحد آتش نشانی لنگرود که با جان ودل به شهروندان خدمات دهی میکنند، تقدیر و تشکر می نمایم.

وی سپس واحد آتش نشانی لنگرود را از نظر دارا بودن امکانات نسبت به واحدهای آتش نشانی شهر های همجوار بالاتر و پیشرفته تر دانست و گفت:واحد آتش نشانی لنگرود یکی از برترین واحدهای آتش نشانی در استان گیلان است.

شهردار لنگرود بیان کرد:باتوجه به اینکه امروز اکثر شهرداریهای سطح کشور با مشکلات مالی مواجهند و حتی بسیاری از شهرداریها نمی توانند حقوق و مزایای اولیه پرسنل خود را پرداخت کنند اما شهرداری لنگرود توانسته تمام لوازم مورد نیاز آتش نشانی را تامین نماید.

رجایی یادآور شد:شهرداری لنگرود در ۴ماه نخست امسال نزدیک به ۱۵۰میلیون تومان بابت خرید لوازم آتش نشانی هزینه کرده است.ماشین آلات آتش نشانی را تعمیر کرده است.

وی افزود:ناوگان آتش نشانی لنگرود کاملا سالم است.

شهردار لنگرود درادامه سخنان خود به نردبان هیدرولیکی اشاره کرد و افزود:هیچ یک از واحدهای آتش نشانی در شهرهای استان گیلان نردبان هیدرولیکی ندارند که باتوجه به روند ارتقاع سازی در شهرها و وجود ساختمانهای مرتفع از ضروریات هر شهری به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد:علی رغم قیمت بالای نردبان هیدرولیکی ما به دنبال تهیه آن هستیم و تلاش میکنیم برای خرید آن از کمک‌های دولتی هم بهره بگیریم.

گزارش: زهرا رگان/  عکس:مجید حسندخت

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4174

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: