همه هنرمندان بسیجی هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در مراسم تقدیر از دو هنرمند بسیجی این شهرستان، گفت: همه هنرمندان بسیجی هستند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، در ابتدای این دیدار نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن تبریک هفته بسیج از همه بسیجیانی که برای آبادانی کشور خود در عرصه های مختلف فعالیت می کنند تقدیر کرد و افزود: از نظر من همه هنرمندان بسیجی هستند چراکه در هنر علاقه و هدف بسیار ارزشمند است که هنرمند را برای تاثیرگذار بودن و کمک به کشورش ترغیب می کند.

 وی در ادامه از هنرمندان بسیجی خواست تا ایده‌های نو و خلاق در حوزه فرهنگی هنری را به این اداره اعلام کنند تا در صورت خلاقانه بودن طرح ؛ از  ظرفیت های موجود استفاده شده و به صورت مشارکتی به مرحله اجرا برسد.

 نادری در ادامه افزود:  لاهیجان بستر بسیار مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری است و ما در اغلب  کارها حمایت اصحاب فرهنگ و هنر را داشته ایم و به پشتوانه این حمایت کارهایمان تاثیرگذار و ماندگار بوده است .

وی در ادامه اضافه کرد:۱۰ انجمن در این اداره فعال است و فضای  اداره کفاف این حجم از فعالیت‌هارا ندارد و ما ناگزیر به استفاده از ظرفیت سایر ادارات می باشیم .لذا بسیج هنرمندان نیز می تواند از ظرفیتهای سایر ادارات در اجرای برنامه های خود بهره مند شود.

در ادامه خانم قادری مسئول بسیج هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخت .

 در پایان از نواب محمودی یکی از بسیجیان هنرمند و خانم قادری مسئول بسیج هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تقدیر گردید.

نواب محمودی متولد ۱۳۶۲ دارای تحصیلات کارشناسی نرم افزار مدرس رشته های فیلمسازی که کارگردانی بیش از ۲۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند و تصویربرداری و تدوین بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه و مستند رابرعهده داشته و در بیش از چهل جشنواره فیلم و فیلمنامه منتخب و برگزیده شده است .

فاطمه قادری مسئول بسیج هنرمندان متولد ۱۳۶۴ ، دارای تحصیلان کاردانی هنرهای نمایشی و ارشد وکارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، کاردانی دوره تربیت کارگردان می باشد . وی با گذراندن دوره های تئاتر و فیلمسازی تاکنون فعالیتهای هنری را در کارنامه خود دارد ازجمله:بازی درنمایش:شیخون زاگرس ۸۳؛صدایت را ازیاد نبردم ۸۵ ؛ درخت شادی ۸۵ ؛خواب برهنه برف ۸۶  ؛ کارگردانی:یخ وسرب،پیشکش ،کوچه های بی گذر،بهار، خروس زری پیرهن پری،فیلم: مستند سالمندان، مستند روایت نور ، سقفی که فروریخت، زیارت، ابراهیم، پروانه هادر آتش نمیسوزند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5526

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: