نامزدها در تبلیغات از ادبیات صادقانه؛ مسوولانه و واقع بینانه استفاده کنند

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در مصلی نماز جمعه شهرستان صومعه سرا گفت : نامزدها در تبلیغات خود از ادبیات صادقانه، مسوولانه و واقع بینانه استفاده کنند و از واژه های مغرضانه وتخریبی بپرهیزند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، احمد آقائی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه نظام ما از پایگاه مردمی برخوردار است، اظهارداشت: نهادی چون مجلس شورای اسلامی دارای پایگاه رفیع و مورد تاکید رهبر انقلاب است.
وی افزود: سیاستگذاری در کشور از ریل مجلس آنجام می شود از این رو مردم باید تلاش کنند که مهندسین این ریل را از افراد متخصص نخبگان اصلح و وفادار به نظام انتخاب کنند تا بستر نفوذ دشمن را به کشور باز نکنند.
وی در ادامه با تقدیر از تمام کسانی که پا به میدان ثبت نام برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گذاشته اند، افزود: در این شرایط بسیار سخت که برچسب زنی و تخریب زیاد است عده کثیری داوطلب شده و خود را نامزد انتخابات کرده اند تا خدمتگزار مردم باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب جذب مشارکت حداکثری و حضور مردم و حق الناس بودن رای مردم را مورد تاکید قرار داده اند، افزود: مردم با اعتماد بخشی ناظرین و دست اندرکاران انتخابات به پای صندوق رای می آیند و هر چقدر ناظرین و مجریان اخلاق مداری بیشتری داشته باشند مشارکت مردم بیشتر می شود.
آقایی اظهار داشت: فرد اصلح کسی است که تقوا داشته باشد و باید از هر حرکت و حرف و اقدامی که بی تقوایی محسوب می شود پرهیز گردد.
وی خروجی بی تقوا را بداخلاقی دانست و گفت :فرد بی تقوا به حریم خصوصی افراد ورود می کند که در دین ما ممنوع است وحق نداریم دنبال عیب های مردم باشیم.
وی با اشاره به اینکه میدان رقابت انتخابات باید رفاقت به دنبال داشته باشد، اظهارداشت:نامزدها در تبلیغات خود از ادبیات صادقانه ومسوولانه و واقع بینانه استفاده کنند و از واژه های مغرضانه و تخریبی بپرهیزند.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید براینکه ادبیات وفاق  و وحدت محور  مبنای عمل نامزدها باشد زیرا مردم تشنه وابسته های باید و نباید های اخلاقی هستند ونمایندگان باید بیشتر پایبند باشند.
وی افزود: برخی صدای رقیب خود را ضبط می کنند و بعد انتشار می دهند که به دور از اخلاق است.
وی در ادامه افزود: آرای مردم حق الناس است و مسوولان باید بیش از پیش نسبت به این امر حساسیت داشته باشند.
آقایی تصریح کرد : مسوولان ادارات و نهادها بعد از ساعات اداری هم حق ندارند برای نامزد و داوطلبی فعالیت انتخاباتی کنند.
وی با اشاره به ماده ۶۰ قانون که از بالاترین تا پایین ترین افراد را مسوول را مورد خطاب قرار داده است، افزود: از شورای نگهبان تا رئیس جمهور استانداران و غیره باید مرّ قانون را انجام دهند زیرا خلا قانون نداریم و ملاک در انتخابات قانون است و مردم در انتخابات اجرای قانون را می خواهند.
وی افزود: مردم شور و حماسه بزرگی را در دوم اسفند رقم خواهند زد و با ایجاد حماسه بزرگ در سطح ملی سیلی دیگر بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
فرماندار صومعه سرا هم در جمع نمازگزاران گفت : ۳هزار نفر عوامل اجرایی در ۲۰۷حوزه انتخاباتی برای برگزاری پر شور انتخابات آماده هستند. 
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7444

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: