مهمانسرای المپیک رشت برای دوران نقاهت بیماران کرونا درنظر گرفته شد

مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونا درنظر گرفته شد.

به گزارش باز باران خبر، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در گیلان، مهمانسرای المپیک رشت برای گذراندن دوره نقاهت بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا اختصاص یافت.

مریم بخشی افزود: بر طبق این تصمیم که امروز گرفته شد،  مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهبد عضدی رشت با ۱۸۰ تخت برای گذارندن دوره نقاهت بیماران بهبود یافته از کرونا در نظر گرفته شده و بیماران می توانند دوران نقاهت خود را در این مکان سپری کنند.

وی ادامه داد: با این وجود تیمی متشکل از نیروهای سپاه قدس گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان این مکان را به منظور استقرار تیمهای پزشکی و بیمارانی که نیازمند گذراندن دوره نقاهت و بهبودی کامل هستند،  ضدعفونی نموده و تجهیزات لازم نیز در این مکان مستقر می شود.

وی بیان کرد: مهمانسرای المپیک رشت متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است که در بلوار منظریه رشت واقع شده و این محل برای اسکان تیمهایی که به این شهر و یا استان گیلان سفر می کردند،  مورد استفاده قرار می گرفت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین اردوهای آمادگی تیمهای ملی مختلف که در گیلان به خصوص در رشت برپا می شد،  از مهمانسرای المپیک به عنوان خوابگاه آنان استفاده می شد اما هم اینک با توجه به شرایط ویژه، این مکان برای گذارندن دوره نقاهت بیماران کرونایی در نظرگرفته شد.

بخشی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مسئولان و همچنین رعایت اصول بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم، بیماری کرونا به زودی در گیلان و در کل کشور کنترل و ریشه کن شود تا دوباره شاهد شور،  نشاط و هیجان در میادین مختلف ورزشی شاهد باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8179

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: