مصرف بنزین در گیلان ۶۱ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از کاهش ۶۱ درصدی مصرف بنزین در گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش باز باران خبر، علی‌اصغر عباسی از کاهش محسوس مصرف بنزین در گیلان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و در این خصوص گفت: از نخستین روز فروردین امسال تاکنون ۱۶ میلیون و ۲۷ هزار لیتر بنزین در گیلان مصرف‌شده است.

وی با اشاره به کاهش ۶۱ درصدی مصرف بنزین در گیلان طی ۱۰ روز اخیر افزود: مصرف بنزین در گیلان در حالی کاهش محسوسی داشته که در مدت مشابه سال گذشته ۴۱ میلیون و ۴۷ هزار لیتر بنزین در گیلان مصرف‌شده بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه مصرف روزانه بنزین در شرایط عادی چهار میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود، گفت: در حال حاضر مصرف بنزین در گیلان با توجه به کاهش تردد به یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر کاهش‌یافته است.

عباسی با رد تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت در سطح استان، خاطرنشان کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت بنزین در سراسر استان فعال هستند و فرآیند سوخت‌گیری و سوخت‌رسانی در آن‌ها طبق معمول انجام می‌شود.

وی بر لزوم رعایت بهداشت فردی در سطح جایگاه‌های سوخت تأکید کرد ویادآور شد: به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس و طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فرایند سوخت‌گیری در جایگاه‌ها ترجیحاً توسط اپراتورهای جایگاه انجام می‌شود و شهروندان در صورت لزوم باید از ملزومات بهداشت فردی نظیر دستکش استفاده کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8570

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: