مسابقات ورزشی بازنشستگان آجا استانهای گیلان، قزوین، اردبیل و زنجان در رشت به کار خود پایان داد

مسابقات ورزشی پیشکسوتان آجا ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه استانهای گیلان، قزوین، اردبیل و زنجان به میزبانی گیلان با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در رشت به کار خود پایان داد.

به گزارش باز باران خبر، در پایان این رقابت ها استان های گیلان ، قزوین و اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم و استان زنجان کاپ اخلاق را کسب کردند.

ناخدا شعبانی رییس کانون بازنشستگان آجا استان گیلان و دبیر جشنواره در آیین اختتامیه این مسابقات که با اجرای بهزاد صدقیانی برگزار شد در صحبت هایی ضمن عرض خوش آمد به مدعوین و خسته نباشید به ورزشکاران حاضر در مسابقات، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ورزش برای جوانان امری لازم و برای سالمندان امری واجب است، در ارتش ما ثابت شده که ورزش امری مهم و  ثابت شده است. ما در این دوره از مسابقات٬ شاهد رقابت های خوبی از سوی پیشکسوتان بودیم‌. از قهرمانان ارتش های جهان در رشته های مختلف هم شرکت کننده داشتیم و این مسابقات با جذابیت زیادی برگزار شد.

وی ادامه داد: بازنشستگان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند، در صحنه های ورزشی هم افتخار آفرین هستند.

سرتیپ امیر محبی راد رییس کانون بازنشستگان آجا کشور توجه و عنایت ویژه ای به ورزش بازنشستگان دارند و ما هم در رشت بعنوان میزبان به این امر توجه ویژه ای داشتیم و استانهای قزوین، اردبیل و زنجان به همراه گیلان در محیطی دوستانه و صمیمی با شعار ورزش برای سلامتی و سلامتی برای ورزش به رقابت پرداختند.

سرهنگ منافی مدیر تربیت بدنی آجا کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتش ما، ارتش قهرمان جهان است و در نیروهای دریایی، زمینی و هوایی شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: از پذیرایی و اسکان ناخدا شعبانی و مسئولین کانون بازنشستگان گیلان در ایام برگزاری این مسابقات سپاسگزارم. در طول این مسابقات شاهد اخلاق بالای ورزشکاران در کنار رقابت هایی که برگزار شد، بودیم و این نکته بسیار حایز اهمیتی است.

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این رقابت ها، مژده داد که بزودی مصوبات خوبی در مجلس شورای اسلامی در حوزه بازنشستگان خواهیم بود.

گفتنی است فهرست کامل برندگان این مسابقات در رشته های مختلف بدین شرح است:
لیست کامل برندگان رشته های مختلف این مسابقات عبارتند از: در رشته شنا: مجموع تیمیگیلان، قزوین و زنجان اول تا سوم انفرادی (کرال سینه زیر ۶۰ سال):مقام اول: تقی قربان زاده (گیلان) دوم: سیدرضا موسوی (اردبیل) سوم: ابوالقاسم حکمتی (زنجان) کرال سینه بالای ۶۰ سال:رضا قرطاسی (گیلان) فرامرز روشن (قزوین) محسن تمدن (گیلان) – ماده قورباغه (زیر ۶۰ سال) مهدی دلیر (گیلان) سیدرضا موسوی (اردبیل)
بالای ۶۰ سال فرامرز روشن (قزوین) مهدی سامی (گیلان) علیرضا تبریزی (زنجان) در رشته شطرنج:اسماعیل عسگری (گیلان) اسفندیار سلیمانپور (اردبیل) حبیب نیک فطرت (گیلان) رشته دارت: ( بخش تیمی) قزوین اردبیل گیلان شعبان علی فلاح (قزوین) کاظم کاظمی (اردبیل) رسول سامی (اردبیل) تیراندازی بخش تیمی قزوین (مقام اول) اردبیل (مقام دوم) رشت (مقام سوم) بخش تفنگ بادی اسرافیل استعماری (قزوین) محمد جعفر داروند (گیلان) محمد طاهر عاکف (قزوین) تفنگ طپانچه بادی:جواد قزلباش (قزوین)علی پروندی (قزوین)محمد صدیقی  (اردبیل)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6976

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: