مسئول حراست جدید سازمان صمت گیلان منصوب و معارفه شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، “محمدعلی نظافت” را بعنوان مسئول جدید اداره حراست سازمان صمت گیلان ضمن اهداء حکم معرفی نمود و از روحیه اخلاق مدارانه و رازمداری و همچنین کلیه فعالیتها و تلاش های مهدی نقدی، مسئول قبلی حراست سازمان تقدیرو تشکر کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از دیارمیرزا، جلسه تکریم و معارفه مسئول حراست و امور ناریه این سازمان با حضور معاونین حراست وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های امنیتی استان، مدیران عضو شورای هم خانواده سازمان صمت گیلان و همچنین روسای ادارات صمت شهرستان های تابعه در رشت برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به وسعت خدمات و گستردگی وظایف سازمان اظهار داشت: توسعه و بهبود خدمات در گرؤ نیروی انسانی شایسته رقم می خورد، همه واحدها موظفند تعامل و مناسبات مطلوبی با اداره حراست داشته باشند.

دکتر فرهاد دلق پوش، پیشگیری و صیانت از مجموعه سازمان را وظیفه حراست دانست و تصریح کرد: حراست مچ گیری نیست، حراست ضمن حفاظت از کیان سازمانی و پرسنلی بایستی روحیه اخلاق مدارانه جهت پیشگیری از بروز مشکلات را داشته باشد.

وی تاکید کرد: حراست باید با شناسایی آسیب ها و تهدیدهایی که ممکن است سازمان را درگیر خود کند آنها را کاهش داده یا از بین ببرند تا پرسنل در امنیت خاطر و آرامش روانی به ارائه خدمات مناسب به مراجعین سازمانی بپردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان “محمدعلی نظافت” را بعنوان مسئول جدید اداره حراست سازمان صمت گیلان ضمن اهداء حکم معرفی نمود و از روحیه اخلاق مدارانه و رازمداری و همچنین کلیه فعالیتها و تلاش های مهدی نقدی، مسئول قبلی حراست سازمان تقدیرو تشکر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6391

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: