لغو دیدار ملوان تا محرومیت احتمالی سپیدرود

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک در حالی آغاز می‌شود که شش دیدار در این هفته لغو شده و بازی خانگی سپیدرود احتمالاً بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از فارس، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ یک با حاشیه‌های فراوانی برای تیم‌های گیلانی به پایان رسید و داماش دربی شهر باران را به سود خود خاتمه داد.

داماش پیروزی شهرآورد شهر باران

دربی شهر باران پس از سال‌ها انتظار بدون حضور هواداران در ورزشگاه سردار جنگل رشت بین دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت برگزار شد، تخلف هواداران داماشی در دیدار مقابل گل ریحان در ورزشگاه انقلاب کرج بهانه‌ای برای محرومیت لاجوردی‌پوشان شهر باران در دربی رشت شده و این دیدار جذاب بدون هواداران پرشور دو تیم رشتی برگزار شد.

داماش دیدار رو بهتر از رقیب سرخ‌پوش آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه هفت مسابقه توسط میعاد یزدانی به گل رسید، این گل در دقیقه ۶۱ توسط زینال خیری پاسخ داده شد؛ داماشی‌ها دگرباره در دقیقه ۸۲ این بار از روی نقطه پنالتی به گل دست‌یافته و دربی را به سود خود خاتمه دادند.

نبرد برادران رشتی در غیاب هواداران پرشورشان، کم افت‌وخیز برگزار شد ولی همین دیدار کم حاشیه با چهار اخراجی توأم بود! داور مسابقه بدون هیچ‌گونه مماشاتی، کارت‌های زرد و قرمز خود را ارزانی نفرات حاضر در میدان می‌کرد و در نیمه نخست امید سامکن از سپیدرود و میثم میرپسندیده از داماش را اخراج کرد.

اشکان خورشیدی در نیمه دوم نیز «محمدرضا حاجی پور» سرپرست داماش و «حامد طباطبایی» مربی گلرهای سپیدرود را به دلیل اعتراض از زمین مسابقه اخراج کرد تا چهار اخراجی پایان‌بخش دربی پسران شهر باران باشد.

تلفات دربی به این چهار اخراجی ختم نشد! تنها ساعاتی پس از پایان دربی، خبری قابل پیش‌بینی از باشگاه سپیدرود رشت مخابره شد؛ برکناری علی نظرمحمدی و اعلام سه گزینه برای جانشینی وی!

محمد مایلی کهن، اکبر میثاقیان و نادر دست‌نشان سه گزینه جدی جانشینی علی نظرمحمدی بوده و «افشین ناظمی» مدیرعامل باشگاه در نهایت دست‌نشان را به‌عنوان جانشین نظرمحمدی برگزید؛ چالش جدید سرخ‌های شهر باران با اعتراض «کیومرث بیات» مالک مستعفی این باشگاه مواجه شد.

به گفته بیات، اخراج نظرمحمدی در شرایط فعلی به صلاح نبوده و ضرری دو میلیارد تومانی را به سپیدرود رشت تحمیل می‌کند.

پرواز قوهای خسته بر فراز بندر مه‌آلود

ملوان انزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ یک موفق شد پیروزی دراماتیکی کسب کند، این تیم در غیاب محمد احمدزاده و تحت هدایت مازیار زارع موفق شد با نتیجه سه بر دو مقابل نیروی زمینی به برتری برسد.

ملوان با این پیروزی هشت امتیازی شده و از قعر جدول جدا شد؛ این تیم در انتظار هوای بهاری بوده و نمی‌خواهد نیم‌فصل نخست را با قعرنشینی به پایان برساند، ملوانان چه‌بسا ابتدای فصل درگیر مشکلات مالکیتی نبودند، رتبه‌ای به‌مراتب بهتر از مکان هفدهمی کسب کرده و یکی از بالانشینان جدول بودند.

احمدزاده و مدیران باشگاه ملوان هدفشان در فصل جاری را کسب رتبه‌ای آبرومند در لیگ بیان کرده و قول ساختن تیمی جوان و یکدست برای سال‌های آتی را دادند، تیمی که از دل آن زارع‌ها، رافخایی‌ها و عزت‌الهی‌ها پدید آید.

لغو ۶ دیدار هفته چهاردهم!

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک در حالی استارت زده می‌شود که فدراسیون فوتبال در برنامه جدید خود از لغو شش مسابقه خبر داد؛ ملوان انزلی که با پیروزی روحیه‌بخش مقابل نیروی زمینی چشم به هفته چهاردهم دوخته بود اینک با لغو دیدارش مقابل شهرداری تبریز با شوکی عجیب روبه‌رو شد.

دیدار ملوان تنها مسابقه لغوشده هفته چهاردهم نیست! دیدارهای مس رفسنجان مقابل خوشه طلایی ساوه، نود ارومیه مقابل فجر شهید سپاسی شیراز، قشقایی فارس مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک مقابل رایکا بابل و استقلال خوزستان مقابل آرمان گهر سیرجان نیز لغو شده و به زمانی نامعلوم موکول شد.

با این تفاسیر تنها سه دیدار در هفته چهاردهم برگزار می‌شود، داماش اوج گرفته که سرمست از پیروزی خانگی مقابل سپیدرود است، روز شنبه دوم آذرماه در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف نیروی زمینی می‌رود.

سپیدرود رشت دیگر دیدار روز نخست هفته چهاردهم را در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل مس کرمان برگزار می‌کند؛ دیداری که به نظر می‌رسد با حکم کمیته انضباطی به دلیل تخلفات هواداران سپیدرود در بازی مقابل گل ریحان البرز بدون حضور هواداران رشتی برگزار شود.

دیدار دو تیم بادران تهران و گل ریحان البرز خاتمه بخش هفته چهاردهم است! این دیدار روز یکشنبه سوم آذرماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5063

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: