فیلم کوتاه «ورما» به اولین جشنواره ملی مهر مادر راه یافت

فیلم کوتاه داستانی «ورما» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی به بخش مسابقه اولین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر راه یافت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هیئت انتخاب بخش فیلم این جشنواره از میان تعداد ۳۲۴ فیلم داستانی ثبت شده در دبیرخانه، تعداد ۶۵ فیلم داستانی را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب کرد که فیلم کوتاه داستانی «ورما» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار نیز جزء این آثار بود.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر با موضوع محوری مادر در هفت بخش فیلم، عکس، شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره، نقاشی و پوستر برگزار می‌شود که اختتامیه آن ۲۶ بهمن ماه، مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با اهدای ۶۱ جایزه، به مناسبت شصت و یکمین سال تأسیس کارخانه بیسکویت مادر به آثار برتر به کار خود پایان خواهد داد.

فیلم کوتاه داستانی «ورما»، پیش از این به هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ترایون امریکا، بیست و دومین جشنواره محیط زیست روسیه و هفتمین جشنواره ملی حسنات اصفهان راه یافته بود.

این فیلم با بازی حدیث نیکرو، محمود فرضی‌نژاد و دنیا رحیمی از گیلان، به داستان زندگی یک خانواده جوان سه نفره دامدار در ییلاقات رودبار می‌پردازد که مادر خانواده دام‌هایش را همچون فرزندش دوست می‌دارد و برای نگهداری از آن‌ها دست به هر کاری می‌زند.

«ورما» چهاردهمین فیلم کوتاه پورمحمدی است و این فیلم‌ساز سه عنوان مستند بلند نیز در کارنامه فیلم‌سازی خود دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6947

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: