فروش ۳۵۰ میلیارد ریال کتاب در ۱۱ نمایشگاه‌ استانی امسال

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به برپایی ۱۱ نمایشگاه استانی کتاب از ابتدای امسال، گفت: ۳۵ میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه‌ها به فروش رسیده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قادر آشنا در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در رشت با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه امسال شاهد برپایی ۱۱ نمایشگاه کتاب در کشور بوده‌ایم، اظهار کرد: ناشران گیلانی امسال در نمایشگاه بین‌المللی نیز شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از هم‌اکنون خود را برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی آماده کرده‌ایم، افزود: حضور صنوف مختلف در نمایشگاه‌های کتاب فرصتی مناسب برای تبادل فرهنگی است.

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به میزان فروش کتاب در نمایشگاه‌های استانی کتاب، گفت: امسال ۳۵ میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه‌ها به فروش رسیده که نشان دهنده توجه مردم ایران به کتاب و مطالعه است.

آشنا به توانمندی استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه کتاب اشاره و تصریح کرد: می‌توانیم از این ظرفیت و همسایگی استان با کشورهای حاشیه خزر برای میزبانی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب استفاده کنیم.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان تا اول آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران برگزار می‌شود و ساعت بازدید نمایشگاه نیز ۱۰ صبح تا ۸ شب است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/bookexpo مراجعه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: