شمشیرباز گیلانی در رتبه ۳۹ برترین های جهان

محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی در رتبه ۳۹ برترین های شمشیربازی جهان قرار گرفت.

به گزارش باز باران خبر؛ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌ های بخش انفرادی جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر لوگزامبورگ، رنکینگ (رتبه بندی)  جدید شمیربازان سابر اعلام  شد که محمد رهبری ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی در این رده بندی در رتبه ۳۹ برترین های جهان در اسلحه سابر قرار گرفت.

مرتضی ورزلدوست افزود: این شمشیرباز گیلانی در رقابتهای انفرادی جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر لوگزامبورگ با چهار پیروزی و یک شکست به جدول اصلی صعود کرد اما در این مرحله پس از یک دور استراحت مغلوب حریفش شد و نتوانست به مراحل بعدی صعود کند.

وی ادامه داد: رهبری که به همراه تیم ملی اسلحه سابر ایران برای اولین بار سهمیه تیمی حضور در المپیک را کسب کرد و به همراه این تیم در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن حضور می یاید، پیش از این در رتبه ۳۸ برترین شمشیربازان جهان در اسلحه سابر قرار داشت.

وی بیان کرد: همچنین مجتبی عابدینی، علی پاکدامن  و محمد فتوحی دیگر ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران در این رده بندی، به ترتیب در رتبه های دهم، بیست و چهارم و سی و ششم جهان قرار گرفتند.

 مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: محمد رهبری به همراه تیم ملی چهارنفره اسلحه سابر در جریان رقابت های جام جهانی لهستان و در بخش تیمی برابر تیم های ژاپن،  مجارستان و چین به پیروزی رسیدند تا بالاتر از تیمهای آسیایی چین و ژاپن قرار گرفته و سهمیه تیمی ایران برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن مسجل شود.

محمد رهبری شمشیربازی ملی پوش گیلانی در اسلحه سابر تاکنون مقامهای زیادی را کسب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8214

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: