درخشش و حضور ۷ کاراته کار گیلانی در جمع برترین های کاراته وان کشور

 با اعلام برترین های مسابقات کاراته وان دختران کشور طی سال گذشته، هفت کاراته کار گیلانی در جمع برترین ها قرار گرفتند.

به گزارش باز باران خبر، رئیس هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: با اعلام رتبه بندی کاراته کاران در لیگ کاراته وان دختران طی سال گذشته از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته ایران ، هفت دختر کاراته کاران گیلانی موفق به حضور در جمع ۱۰ کاراته کار برتر در اوزان خود قرار گرفتند.

مزدا صوفی افزود:  با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته، رقابتهای کاراته وان دختران کشور در سال ۹۸ در چهار مرحله انجام و در نهایت عناوین کسب شده این کاراته کاران محاسبه و رتبه بندی آنان اعلام شد که کاراته کاران گیلانی یک مقام اول، یک مقام سوم ، دو مقام ششم ، یک مقام هشتم ، یک مقام نهم و دو مقام دهم را به خود اختصاص دادند و یک مقام نیز در بخش کاتای تیمی کسب کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر ، در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۲- کیلوگرم ، زهرا ابراهیمی کاراته کار شایسته گیلانی با مربیگری آمنه زکاله در رنکینگ پایانی سال ۹۸  پس از کاراته کارانی از قزوین و سیستان و بلوچستان در رتبه سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در همین رده سنی و در وزن ۵۴+ کیلوگرم، آتنا محبوب بشری و نیکناز امیدی هر دو از استان گیلان با مربیگری آمنه زکاله به ترتیب در رتبه های ششم و دهم برترین های کاراته وان دختران کشور طی سال گذشته قرار گرفتند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز در وزن ۵۹+ کیلوگرم ، هنگامه بی غم لسکوکلایه از استان گیلان با مربیگری فاطمه قاسمی موفق شد در صدر رتبه بندی این وزن در رقابتهای کاراته وان دختران کشور قرار گیرد.

صوفی خاطرنشان کرد: همچنین نگین نبات پور دیگر کاراته کار گیلانی در رده سنی جوانان و در وزن ۵۳- کیلوگرم با مربیگری فاطمه قاسمی در پایان رقابت های کاراته وان دختران کشور، در رتبه نهم وزن خود قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: در رقابتهای کاراته وان دختران رده سنی امید نیز، در وزن ۶۱- کیلوگرم غزل قدیم پرست با مربیگری فاطمه صحرانورد و آیناز نبی نیا با مربیگری آمنه زکاله از گیلان به ترتیب رتبه های ششم و هشتم این دوره از مسابقات را تصاحب کردند.

وی اظهار کرد: آیناز نبی نیا دیگر کاراته کار دختر گیلانی نیز در رده سنی امید و در وزن ۵۵- کیلوگرم با مربیگری آمنه زکاله در رتبه دهم مسابقات کاراته وان دختران کشور قرار گرفت تا در این رده سنی سه کاراته کار گیلانی جزء ۱۰ ورزشکار برتر قرار داشته باشند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: در بخش کاتای تیمی رده سنی جوانان نیز ، تیم کاراته قاسمی آستانه اشرفیه با ترکیب سوسن حقی ، حدیثه مهدی پور و غزاله علی نیا در رتبه دهم قرار گرفت تا در بخش کاتا نیز گیلان صاحب عنوان شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8564

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: