حضور بهمنیار در اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران

سارا بهمنیار کاراته کای ملی پوش گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافت.

به گزارش باز باران خبر، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت : مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان با حضور زبده ترین کاراته کاران در تهران برپا شده که سارا بهمنیار نیز جزو دعوت شدگان است.

مرتضی ورزلدوست افزود : با اعلام فدراسیون کاراته این مرحله از اردو زیر نظر کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان ایران تا روز ۲۹ آذر ماه در تهران ادامه خواهد یافت و اردونشینان مراحل آماده سازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی کاراته بانوان دنبال می کنند.

وی ادامه داد : مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی سری آ در سال ۲۰۲۰ در تهران برپا شده تا ملی پوشان با قدرت و آمادگی کامل در این مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته حضور یابند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ابراز امیدواری کرد : سارا بهمنیار کاراته کای شایسته و ملی پوش گیلانی با موفقیت این اردو را پشت سرگذاشته و در اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ حضور یافته و مقام شایسته ای نیز کسب کند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: مرحله اول رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز ۲۲ دیماه سال جاری در کشور شیلی آغاز و زبده ترین کاراته کاران سراسر جهان به مدت سه روز در اوزان المپیکی با هم رقابت می کنند.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته اون در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5864

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: