برگزاری دومین نمایشگاه سالانه آکادمی عکاسی نقطه طلایی

دومین نمایشگاه سالانه آکادمی عکاسی نقطه طلایی ویژه نگاه هنرجویان ۷ تا ۱۶ ساله از ۲۸ دی الی ۳ بهمن در گالری مارلیک رشت برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر، در این نمایشگاه ۶۹ فریم عکس رنگی و سیاه و سفید در ابعاد ۴۵*۳۰  سانتی متر از ۱۴هنرجو که در دوره مقدماتی تا پیشرفته را در آکادمی هنرهای تجسمی نقطه طلایی گذرانده اند به نمایش در خواهد آمد.

سامان پور خوش آموز و نازی مرتاض خو مدرسین دوره ها ونمایشگاه گردان در بخشی از بیانیه این نمایشگاه می نویسد:هنرجویان در دنیای تازه وخود ساخته به ثبت این دنیای جدید از دل دوربین خود پرداخته و کوشیده اند تا ابعاد تصویری ودلنشینی از خوانش خود از این دنیا به دست مخاطب برساند سبک و تکنیک برای هنرجویان مشخص نشده و هنرجو آزادانه خود را به تصویر کشیده است هنرجویان به دنبال شناسایی هم لهجه های خود، کسانی که پیام آنهارا دریافت می کنند، هستند و بدون عنوان بودن یک نمایشگاه هنرمند را آزاد می گذارد که خود را راحت به تصویر بکشد علی رغم رویکرد مستند که در اغلب کارها حاکم است هنرجویان به مسائل گوناگونی از زندگی بشرامروز پرداخته اند و برخی از کارها هم سویه ای ذهنی تر دارند.

آریو عاملی پور، آتنا گلبانگ، اهورا مهرآریا، رامبد معاف، روژان حسنی، رها اکرامی، ستایش ایزدپناه، سیده آیه احمدی، فربد حسین پور، مهرانا زنده دل، مبینا شفیعی ثابت، مبینا کاظمی پور، نرگس رفیعی و هستی صفای هنروری  هنرجویانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است استاد شهاب (رضا )گلچین کار انتخاب عکسهای نمایشگاه نقطه طلایی را برعهده داشته است.شایان ذکر است آیین گشایش این نمایشگاه روز شنبه ۲۸ دی  ساعت ۱۸ برگزار می شود و علاقمندان هرروز در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6704

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: