برتری تیم تکواندو یزدان رشت در لیگ برتر کشور

تیم تکواندو یزدان رشت نماینده استان گیلان در لیگ برتر کشور برابر حریفش به برتری رسید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: هفته ششم وهفتم دور برگشت لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور جام خلیج فارس، در تهران برگزار شد و در نهایت نماینده گیلان به یک پیروزی و یک شکست دست یافت.

محسن سترگی افزود: تیم یزدان رشت نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ برتر، در هفته ششم از دور برگشت این مسابقات مقابل تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت که در نهایت با نتیجه هفت بر یک مغلوب حریفش شد.

وی ادامه داد: همچنین در هفته هفتم این مسابقات ، تیم تکواندو یزدان رشت رو در روی شرکت پالایش نفت آبادان قرار گرفت که در نهایت تیم یزدان رشت با نتیجه ۶ بر دو حریف خود را مغلوب کرد تا این هفته را با پیروزی به اتمام برساند.

وی بیان کرد: از سوی کمیته فنی این رقابتها نیز، رضا یزدان پرست مربی تیم تکواندو یزدان رشت به عنوان برترین سرمربی هفته هفتم انتخاب شد و مهدی محمدی گواری از تیم تکواندو یزدان رشت نیز به عنوان فنی ترین تکواندوکار این هفته شناخته شد.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته هفتم دور برگشت رقابت های تکواندو لیگ برتر کشور با حضور ۹ تیم ، یزدان رشت نماینده استان گیلان با انجام ۱۴ بازی و کسب چهار پیروزی تیمی، سه تساوی و هفت شکست تیمی ، ۴۳ پیروزی انفرادی و ۶۹ شکست انفرادی و مجموع ۱۵ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

گفتنی است در هجدهمین دوره مسابقات تکواندو لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان کشور جام خلیج فارس، تیمهای شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان به صورت متمرکز در تهران با هم رقابت می کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7773

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: