برای فوتبال گیلان فردا خیلی دیر است!

باید بپذیریم در حوزه مدیریت فوتبال گیلان مشکلات فراوانی وجود دارد و برای راهبری فوتبال ، زیر ساخت مدیریتی مناسب ایجاد نشده و به همین دلیل نمی‌توان امیدوار بود که اتفاقی در فوتبال گیلان بیفتد!

فوتبال استان برای پیشرفت به ملزوماتی چون ساختار سازمانی مناسب، نیروی انسانی کارامد، کارگزارانی آگاه و تحول آفرین نیاز دارد که در شرایط موجود چنین زیرساختی وجود ندارد.

وقتی با خبرگان جامعه فوتبال گیلان گفت و گو می کنم جالب است که همه از بیماری فوتبال ما آگاهی دارند، ولی برای درمانش کاری نمی کنند؛ نمی شود فقط نشست و انتقاد کرد ولی حرکتی نکرد . اگر کسی دلش برای توسعه فوتبال گیلان می سوزد و می‌خواهد برای این فوتبال بیمار نسخه بپیچد باید ورود کند .

به نظر کسی می‌تواند برای این فوتبال بشدت تضعیف شده نسخه بپیچد که تخصصش را داشته باشد. نمی‌خواهم بگویم این متخصص می‌تواند معجزه کند، ولی او حداقل خطا را خواهد داشت. به نظر می رسد فوتبال امروز گیلان باید به علم و متخصصان علمی احترام بگذارد و پای آنها را به فوتبال مان باز کند. باید آنهایی را که آموخته اند و آنهایی را که سال‌ها تجربه اندوخته‌اند، وارد مدیریت فوتبال نماییم تا بتوانیم از این نابهنجاری نجات پیدا کنیم. این نابهنجاری یک شبه به وجود نیامده و یک شبه هم از میان نخواهد رفت؛ برای رفع آن نیازمند برنامه ای مدون و عملیاتی و زمانمند هستیم.

فوتبال گیلان بدون برنامه و بدون وجود کارگزارانی دانا و دلسوز فرجامی ندارد. باید باور کنیم که خیلی زمان نداریم و فرصت ها به سرعت از کف می روند و اینک زمان مناسبی برای تصمیم گیری است و فردا خیلی دیر است.

اسماعیل شاد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4149

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: