از سفر به استان های مازندران و گیلان به شدت پرهیز کنید

معاون وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: مردم از سفر به استان های گیلان و مازندران و مناطق سیاحتی و زیارتی به شدت بپرهیزند.

به گزارش بازباران خبر، ایرج حریرچی روز جمعه در  سفر به گیلان در گفت و گوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر با اشاره به بازدیدی که از بیمارستانها ، نقاهتگاه ها و مراکز بهداشتی استان گیلان به همراه استاندار و فرمانده سپاه استان داشت ،افزود:  بهبود نسبی که در وضعیت استانهایی همچون گیلان و قم شاهد هستیم،  نباید موجب شود که  اقدامات احتیاطی مان را کاهش دهیم .

وی دو اقدام مهم  برای کنترل و مهار بیماری کرونا را جداسازی بیماران که دارای علائم شدید، متوسط و خفیف کرونا هستند، یکدیگر و از مردم عادی و  به حداقل رساندن تماس های افراد غیر مبتلا با همدیگر عنوان کرد.

 وی خاطرنشان کرد : مردم نباید به هیچ عنوان به مناطق سیاحتی و زیارتی سفر کنند و اگر چه سفرهای درون‌شهری کاهش یافته اما هنوز شاهد سفرهای داخل استانی و ترددهای شهری هستیم.

 وی با تاکید بر اینکه سفرهای داخل شهری و تردد در شهرها باید به حداقل برسد، تصریح کرد: اگر مردم همکاری کنند تا هفته اول فروردین سیر صعودی بیماری را کنترل می‌کنیم و در صورت عدم همکاری ، بیماری تا پایان اردیبهشت و حتی خرداد ماه تداوم می یابد و تبدیل به بحران عظیمی شود.

حریرچی با تاکید مضاعف از مردم خواست : سفر و ترددهای غیر ضروری و اضطراری به شدت پرهیز کنند و خود و خانواده شان را در معرض این بیماری قرار ندهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8351

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: