کمک مالی علیرضا جهانبخش به گیلان برای مقابله با کرونا

 علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس برای مقابله با کرونا به مردم استان خود کمک مالی کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، دبیر هیات فوتبال استان گیلان گفت : این بازیکن محبوب گیلانی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به حساب ستاد هدایت کمک‌های مردمی بحران سلامت استان گیلان برای مقابله با بحران کرونا واریز کرد.

فرزاد سیری افزود: او به مردم قزوین هم کمک نمود تا سهم خود را در مبارزه با کرونا ادا کرده باشد.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز علی کریمی مالک و سرمربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت و سیدجلال حسینی کاپیتان گیلانی تیم فوتبال پرسپولیس برای مقابله با کرونا، کمک هایی را برای خرید لوازم بهداشتی و حفاظتی برای مبارزه با این بیماری به بیمارستان های گیلان اهداء کرده بودند.

علیرضا جهانبخش متولد ۱۳۷۲  از توابع شهرستان رودبار گیلان است که فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و از این تیم به لیگ اروپا رفت و در یکی از باشگاه های کشور هلند بازی خود را ادامه داد و سابقه بازی در تیم ملی را نیز دارد.

ستاد هدایت کمک های مردمی بحران سلامت گیلان به همت جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شده که با هدف جمع آوری و کانالیزه کردن کمک های مردمی برای رفع بحران‌ سلامت در گیلان، تهیه اقلام مورد نیاز و توزیع عادلانه کمک‌های جمع‌آوری شده بین مراکز بهداشتی و درمانی استان فعالیت می کند.

مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۱۳۱۱۳۱۱۳۶۴۰۰  و یا به شماره شبای IR ۱۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۸۷۸۹۹۱۰۰ و شماره حساب ۲۸۷۸۹۹۱۰۰ در بانک رفاه شعبه گلسار رشت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هزینه آنها در جهت توسعه سلامت استان معرفی شده، واریز کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8459

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: