رونق تولید و توانمندی ساخت داخل

اولین نمایشگاه تخصصی رونق تولید و توانمندی ساخت با همت جناب آقای دکتر فرهاد دلق پوش در محل نمایشگاه دائمی  و بین الملی گیلان – جاده تهران – از فردا سه شنبه ۲۶ آذرماه برگزارمی شود.

دراین نمایشگاه  تجهیزات بومی سازی شده و کلیه قطعات مورد نیاز خطهای تولید شهرکهای صنعتی گیلان  که با همت و تلاش مهندسین و فن ورزان ساخته شده، رونمایی می شود.

عطف به فرمایشات مقام معظم رهبری : من عرض می کنم نگاه مجموعه دولت ومسئولین کشور به تولید کننده، باید نگاه به یک رزمنده باشد. مگر نمی گویید ((جنگ اقتصادی)) رزمنده این جنگ اقتصادی کیست؟ آن کسی که اقتصادداخلی را تقویت می کند. اقتصادداخلی هم عمدتا با تولید تقویت می شود، پس این تولید کننده را شما به چشم یک رزمنده نگاه کنید.

آنچه مقام معظم رهبری عنایت فرمودند گویای این مطلب است که درمقابل تحریم ها باید از تمام پتانسیل داخلی استفاده شود. جا دارد مسئولین استان از  شرکتهایی که دانش بنیان اداره می شوند حمایت کنند. چرا که برای اولین بار دراستان شرکتهای دانش بنیان با مشارکت دانشگاه و مهارت (فنی وحرفه ای) توانستند از وابستگی کشور و همچنین از خروج ارز به خارج کشور جلوگیری کنند و به نحو شایسته ای تقدیر و تشکر گردد.

این نمایشگاه علاوه بر توانمندی ساخت داخل گویای این مطلب است که به طور جدی دانشگاه های فنی دراستان بیش ازپیش باید تقویت و راه اندازی و افتتاح شوند؛ اکثر مهندسین  استان فارغ التحصیل استانهای دیگر یا پایتخت و درشهر های دور و دراز با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کرده اند. این مشکل باید با همت نمایندگان استان درمجلس و دولت خیلی زودتر از اینها حل می شد. 

بنا به گفته مسئولین اجرایی این نمایشگاه واحدهای صنعتی کوچک که حرفی برای گفتن دارند دراین نمایشگاه حضور خواهند داشت. 

دعوت می کنیم درنمایشگاه بومی سازی که اولین بار در استان  گیلان تشکیل شده آحاد مردم شریف استان برای دلگرمی مهندسین جوان  و همچنین برای آبادی گیلان مشارکت داشته باشند.

مجید مصطفوی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5861

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: