دولت کمی دقت کن!

هفته ای که گذشت شوکی به جامعه وارد شد که بعضی ها تاب نیاوردند و به دولت تذکر دادند اما کار به اینجا ختم نشد و در بعضی از شهرها به آشوب، اختشاش و… رسید. گروهی منتقد گرانی وتورم و عواقب آن بودند، گروهی هم معتقد بودند دولت مستقیم دست در جیب مردم کرده است، گروهی هم موافق این طرح یک شبه بودند! ادله ها زیاد بود وگوش مردم هم اینقدر حرفهای ناصواب شنیده بود اصلا میلی شنفتن نداشت.

لیدرها هم از فاطی کماندو به فاطی کاراته تغییر جهت داده بودند.گروهی معتقد بودند تمام این آشوب ها از دامن زن ها سرچشمه می گیرد. در این گیردار اینترنت هم تغییر موضع داد و به اینترانت تبدیل شد! تمام زنهای خانواده که شغلهای خانگی در اینستا داشتند، بیکارشدند. حالا مردها که دیگر مسابقه فوتبالی نداشتند که بروند و دق دلی خود را سرداور خالی کنند و شعاربدهند…داور کمی دقت کن!

سوار تاکسی می شدند تا ازاخبار جهان باخبر شوند.

عده ای هم معتقد بودند باید مکانی درتمام شهرها به اعتراضات مسالمت آمیز اختصاص داد تا مخالفان بروند اینقدر دادبزنند تا جرواجر شوند.

اما همانی که می گفت دونرخی شدن بنزین، فساد می آورد گفت : نرخ دوم را به سفره های مردم می آورم!بعدتر گفت نه هرمردمی ! بعدتر گفت نباید باگران شدن بنزین اجناس گرانتر شود! چندروز بعدتر گفت : خودم صبح جمعه ای متوجه شدم بنزین سه برابر شده است !

شاید دولت اگر کمی خویشتن داری کرد ه بود و بستر را آماده و باشفافیت با مردم صحبت می کرد ما شاهد فروپاشی بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ نبودیم و در سال رونق تولید، تولیدکنندگان کوچک را لگد مال نمی کردیم!

مجید مصطفوی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5445

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: